Sankt Pauli - It Never Ends Well

Sankt Pauli

Stamgast
Eigenlijk was het de bedoeling dat er iemand zou zingen in deze track, maar ik heb niemand kunnen vinden (die kan zingen) :). Dan maar wat tekst uit een serie erin geplakt. Voor wie het weten wil: Broadchurch, seizoen 2, aflevering 7.

Op het eind van het nummer doe ik nog even een K3'tje :P (moduleren).

Vind 't nummer zelf wel leuk, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

https://soundcloud.com/synthetic-gloom/it-never-ends-well

Niet slecht, meer moet dat niet zijn, vocals hoeft idd niet zolang je die tekst gebruikt van die serie.. K3 heb ik tot nu toe niet kunnen onderscheiden.. Persoonlijk, iets te vrolijk voor mij, maar de track mag er best wezen.. Zeer professioneel ! Good luck ! ;)

Hoi Gloomer, dank voor de reactie. Ik ben nog niet vaak van vrolijkheid beschuldigd :P

Met die opmerking over K3 bedoelde ik dat ik aan het eind de melodie een hele toon hoger speel. Dat viel me op toen mijn dochtertje nog naar K3 luisterde, dat het in zo'n beetje elk nummer wordt toegepast. Verder geen K3-referenties meer ;)

Dit nummer pakte mij echt. Vrolijk. Vind de titel niet bij het nummer passen. Goede track, echt 8)

Dit nummer pakte mij echt. Vrolijk. Vind de titel niet bij het nummer passen. Goede track, echt 8)

Heel leuk om te lezen, dankjewel. Dat van die titel klopt wel, eerst noemde ik het I Must Be Dreaming (klinkt al wat vrolijker), maar toen plakte ik die tekst uit Broadchurch erbij en daar zei ze 'it never ends well' in, dus ik dacht...

:D

Back