Registratie-codes

alexander1982

Stamgast
Waarom heb je deze nodig:

- om bijvoorbeeld een nieuwe OS te downloaden
- i.v.m eventuele schade aan je synth en/of garantie
- nieuwe patches te downloaden

De reden dat ik dit vraag is omdat ik reg. code kwijt ben (Moeders). Aangezien ik nog niet in de gelegenheid ben om mijn synth (Virus KC) aan te sluiten op mijn PC kan ik er ook niet achter komen wat het algemeen nut is van de code.

Verder zou ik 't ook niet weten..
Je kan altijd de code van iemand anders ( =>een kennis met een Virus..) gebruiken, MOCHT je 'm toch een keer kunnen koppelen aan een pc, lijkt me..

voor access is dit niet ,maar bij waldorf microq heb je bv die code wel nodig als je wil upgraden naar de microq omega...
dan moet jij je code doormailen, betalen... dan mailen zij een midi file op die is aangepast aan je code...
en heb je plots extra stemmen, leuk he :dubbel:

Bijvoorbeeld:

Versie/OS 6.5 is onlangs uitgekomen, dan kan ik deze zonder problemen downloaden.(mini-moog filter, altijd leuk)

en ik wil graag weten waarvoor ik de code wel nodig heb

Het enige waar je de code voor nodig hebt is als je bijvoorbeeld gaat upgraden van een Virus C naar een KC, of als je 'm verkoopt en 'm niet langer op je naam geregistreerd wilt hebben. Echt, het is helemaal niet zo Microsofterig als je denkt :).

Tja, OS6.5 heb ik zonder problemen kunnen halen. Ik heb 't alleen nog niet erop gezet.

Back