I
ILoveTechno
Guest
Hallo allemaal!
Ik ben Sander, 18 jaar en kom uit Zoetermeer. Ben pas net begonnen met electronisch muziek maken, nu een maandje of 4/5. En ik vind het echt geweldig
. Ik heb daardoor ook nog niet zoveel verstand ervan, maar dat word steeds meer. Ik lees al een tijdje hier op het forum, maar heb me nu ook maar eens aangemeld.
Zoals mijn nickname al verraad ik hou van techno. Niet alleen techno, ik luister vanalles: van klassieke muziek tot harde underground Tekno. Maar als ik zou moeten kiezen word het zonder twijfel techno.
Nog even mijn (korte) lijstje:
Computer: AMD 1700+
512 Mb Ram
80 Gb HD
Soundblaster Live! Pro
Software: Fruityloops 3.56
Absynth 2
Veel gratis vst's
Keyboard: Roland E-96
Nou dat was het wel!
Ik ben Sander, 18 jaar en kom uit Zoetermeer. Ben pas net begonnen met electronisch muziek maken, nu een maandje of 4/5. En ik vind het echt geweldig
. Ik heb daardoor ook nog niet zoveel verstand ervan, maar dat word steeds meer. Ik lees al een tijdje hier op het forum, maar heb me nu ook maar eens aangemeld. Zoals mijn nickname al verraad ik hou van techno. Niet alleen techno, ik luister vanalles: van klassieke muziek tot harde underground Tekno. Maar als ik zou moeten kiezen word het zonder twijfel techno.
Nog even mijn (korte) lijstje:
Computer: AMD 1700+
512 Mb Ram
80 Gb HD
Soundblaster Live! Pro
Software: Fruityloops 3.56
Absynth 2
Veel gratis vst's
Keyboard: Roland E-96
Nou dat was het wel!