• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tiptop uZeus + CV Pal

Dijk1983

Stamgast
Nu ik een nieuwe Mantis Case en een Expert Sleepers ES-3 heb gehaald mogen er wat tools weg.

- Tiptop uZeus inclusief 2 Flying Bus Boards en zware Native Instruments 40w PSU. Nog geen jaar oud en inclusief doosjes. Mag wel weg voor 90,-

- Mutable Instruments CVPal, USB to CV module. Zelf ook 2ehands gekocht. Werkt prima.
Mag wel weg voor 45,-

Ruilvoorstellen zijn ook prima voor mij, maar dan wel eurorack modules.
Verzendkosten voor de koper of afhalen in Haarlem

De Tiptop uZeus is gisteren vertrokken naar een vriendelijk forumlid die ook aan de eurocrack begint, veel plezier tijdens je creatieve ontdekkingsreis.

De Mutable Instruments CVpal mag dan wel weg voor 40,- ex verzendkosten. Hartstikke handig dingetje dit.

Komt bij:

- Mutable Instruments Links - 55,-
- Mutable instruments Ripples - 130,-

Beiden liefst ruilen voor wat leuks, maar zoals verplicht ook richtprijzen vermeld.
Je kunt me van alles voorstellen. Ik zoek nog VCA's (uVCA, Amplitude?) nog een goed filter (Polaris, Belgrad of Pole Zero?), multi's, mixers, dus kom maar op met suggesties als je interesse hebt.

Schopje dan maar met wat extra info.

- Mutable Instruments CVpal (USB - CV converter) in nette staat en werkt prima - 40,-

- Mutable Instruments Links - 55,-
- Mutable instruments Ripples - 130,-
Beiden enkele maanden geleden gekocht bij MIDI Amsterdam en in nieuwstaat (geen rackrash ivm gebruik knurlies). nog onder garantie.

Zoals boven vermeld, ik sta open voor ruilopties.

Het ging ineens hard en de ripples en links zijn gereserveerd..
Blijft alleen de cvpal over... niemand trek in een handig USB-CV convertertje?
Op zijn mutables bied de cvpal een aantal extra opties zoals 2 keer mono, duofonie en extra oscillator.

Back