• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf Microwave 1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

nick nova

Resonator
Uiteindelijk beslist om hem weg te doen:

dus...

Wavetable-synth met analoog filter in zeer goede staat.
475 euro, maar als je wil mag je 500 geven.

Hee nova hoe is ie ...??

ff over de microwave ..... ik vind um wel een beetje erg prijzig aangezien er een week of 2a3 geleden 2 verkocht werden op ebay.de voor €300,- en geloof €350,- maar dan wel met acces programmer. Of zie ik iets over het hooft ??

Groetjes Glenn

Mja...

Mja...

Op sonicstate en harmonycentral staan ze echt veel duurder, op ebay.de gaan ze voor 350-400, zonder access programmer en op de marktplaats zie ik ze staan voor 700-745 met programmer, 600 zonder (mw2).
kHeb hem zelf 500 betaald in Duitsland...
Als het echt teveel is, kan er wel wat af.

PS: hij gaat weg omwille van een xt :)

Groeten Glenn, alles kits,

Ken

yeps .... ik zie het je prijs is op zich niet verkeerd !! :o

Ik ging uit van die 2 dan wel zeer goedkope microwave's op ebay.de terwijl ze inderdaad normaal voor meer worden aangeboden.

Ik had eerst moeten kijken inplaats van achteraf ...sorry !! ;)

verkeerd of niet, de prijs is wel aan de hoge kant. op www.keyboards.de en www.musicstorekoeln.de staan ze zeer regelmatig voor rond de 300-350 euro. en afdingen mag daar ook nog.
ik vind het trouwens niet zo logisch dat een microwave 1 plaats maakt voor een xt. los van je persoonlijke voorkeur, ze klinken zo verschillend dat ze best naast elkaar kunnen staan.
de 1 is trouwens mijn torenhoge favoriet, met z'n analoge filter. de xt blijft toch wat meer in het netaal-achtige waldorf karakter steken, terwijl de 1 ver daarbuiten kan komen, met moddervette bassen, zachte strings enz enz.
maar ja, voor 500 euro zou ik hem ook verkopen.

wat zeg ik, er staat er nu 1 op musicstorekoeln.de, verse advertentie, 330 euro met ramcard (ik heb geluiden van 10 of 12 romcards, voor de liefhebbers, in midi-formaat.)

Het was ni echt mijn bedoeling hier een polemiek op gang te trekken over de prijs van een apparaat. Ik weet wat ik betaald heb en heb wat rond gesurfd. Voor een goed bod gaat ie weg...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back