Dj Dilago en Ranger - Uitstoot (hip-hop)

Dilago

Ouwe rot
Vers van de pers, weer een nieuwe track van Ranger en mij. Veel plezier en een reactie wordt gewaardeerd!

Attachments

• dj dilago en ranger - uitstoot.mp3
    3,5 MB · Bekeken: 85
Ja, ik vind hem ook goed ! Old school hiphop. Wellicht wat meer gevarieerde breaks zou nog beter zijn imho. Maakt het nummer nog wat levendiger.

Jullie zouden ook eens kunnen proberen de rhymes af te wisselen. Nu is het dilago deel dan ranger deel. Meer ping pongen, elkaar aanvullen. Maakt het wat speelser, minder monotone.

Goed bezig !!

Klinkt lekker jongens.. Die toeter (clarinet?) sample is leuk...
Ik vond Dilago in de vorige tracks niet zo lekker flowen en ook dat friese accent vond ik niet zo denderend. Maar in deze track vind ik hem beter rappen als Ranger (die ik trouwens erg goed vind op zn eigen album 'Megahard').

Dank voor de reacties!

@ Chojin, dat Ramon en ik elkaar eens afwisselen is wel een goed idee van je. Alhoewel het wellicht wat veel is voor de coupletten, lijkt dat me voor de volgende track zeker het proberen waard in een refrein. Dus, hou die in de gaten zou ik zeggen. ;)

@ Furious5, ja dat schreef je eerder al, zoals ik het flow is hoe het voor mij correct voelt en dat volg ik altijd als ik rap. Leuk dat het nu eens overkomt! :) Een fries accent heb ik en blijf ik houden, mijn spraak heeft zich al gevormd en daar verander ik niks aan. Daardoor besloot ik destijds fries te rappen, maar een groter probleem deed zich voor namelijk gebrek aan teksten. Hier in Friesland is ook alles in het Nederlands, dus verklein je de mogelijkheden enorm als je fries besluit te schrijven, met name voor jezelf.

Een hele lap tekst, maar ik vond het wel leuk er even op te reageren. En ik heb zelf geen hekel aan een noordelijk/ fries accent. Het heeft z'n charme net als elk ander accent en daarom verberg ik het niet als ik rap, maar benadruk het juist.

Back