lamb 5.1 mixing @ farm

Slipperman

Rooibosje iemand?
he... ik dacht dat het over de nieuwe Lamb ging...

lamb.jpg

da's pas een goed album! :)

Wie van 'ons' mixt eigenlijk 5.1?

Ik zou wel willen maar het is vooralsnog niet te betalen.

Origineel geplaatst door cyan_circle

lamb.jpg

Inderdaad....:stupid

Origineel geplaatst door cyan_circle

lamb.jpg

vind je echt? ik vind het weer meer van hetzelfde..

Lamb lies down... pffh... heel wat stonede uurtjes mee doorgebracht destijds. Vindt het nog steeds een aardige plaat.

Kennen jullie trouwens die cover van Jeff Buckley van ik geloof 'hairy heart' of hoe heet dat nummer ook weer. Is echt brilliant...

Origineel geplaatst door Imipolex
Lamb lies down... pffh... heel wat stonede uurtjes mee doorgebracht destijds. Vindt het nog steeds een aardige plaat.

Kennen jullie trouwens die cover van Jeff Buckley van ik geloof 'hairy heart' of hoe heet dat nummer ook weer. Is echt brilliant...

hairless heart :) idd geweldig stukje.

overigens ik mix 5.1 surround en onderandere voor Genesis en Phil Collins... doe ik idd met nuendo... volgende project word hopelijk 1977 show van de braziliaanse tv :D complete show uit de archieven van de braziliaanse tv. Net gevonden...

ik snap dat 5.1 echt niet
maarja ik doe ook niet aan dvd's

nog niet ! :duivels:

Origineel geplaatst door fuse
Wie van 'ons' mixt eigenlijk 5.1?

Ik zou wel willen maar het is vooralsnog niet te betalen.

wij hebben al een paar dingen 5.1 gemixed/germastered.

Kmoet zeggen dat het een hele mooie geluidservaring geeft.

Ik zag trouwens dat reaktor4 ook surround gebruikt kan worden.

Heeft iemand daar al ervaring mee?

Origineel geplaatst door Slipperman
als ik het kan met me brakke pc waarom jij dan niet met veel meer geld en mooiere studio?

Nou, ik denk dat jij anders aardig wat moet verdienen met zulke opdrachtgevers hoor.......

Origineel geplaatst door Slipperman
overigens ik mix 5.1 surround en onder andere voor Genesis en Phil Collins...

;)

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Nou, ik denk dat jij anders aardig wat moet verdienen met zulke opdrachtgevers hoor.......
;)

Ik verbaasde me ook al, hoe zit dat?

bootlegs ja :) dus verdien er geen zak aan ;) bootlegs zijn gratis en alleen via trading of weeding te verkrijgen. voordeel is wel dat ik altijd goede kwaliteit masters binnenkrijg (shn formaat) en zo dus mooi de show kan opvijzelen.

over die 1977 show tja afwachten... heb het aanbod gedaan...

voorlopig gaan we gewoon met de 1976 show verder :D

overigens echt balen... phil collins binnen 15 minuten uitverkocht :( :( :( :( :( ergste is dat nergens op internet geplande datums staan dus kan ook niet naar londen of belgie aangezien er nergens datums staan.

ff een vraagje Slipperman : hoe mix jij surround met 2 Sony boxen en een koptelefoon ?

Origineel geplaatst door Soundtrooper
ff een vraagje Slipperman : hoe mix jij surround met 2 Sony boxen en een koptelefoon ?

door die niet te gebruiken...

heb een 5.1 systeem dat ik gebruik. gewoon over de buses verdelen en dan kloten maar... daarna word alles voorlopig verzonden nadat de boel is geexporteerd en dan word het op een ander systeem afgespeelt om te luisteren of het ook daar klinkt. als dat zo is dan is het geslaagd.

En overigens ik mix voornamenlijk live concerten wat eigenlijk ook in stereo kan aangezien de band altijd voor je staat. (tenminste dat is mijn redenering en visie tijdens het mixen. band op de 3 voorste speakers en publiek op alle speakers...)

Back