• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Quasimidi Raven Max 395

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
niet van nieuw te onderscheiden! in doos. extra patterns (set van 99 dmark met patterns in verschillende stijlen, veel beter dan de rom patterns) en sounds.
geen krasje niks, brandschoon en in 100% perfecte technische en optische staat.

als je commentaar hebt over de prijs, mail dan naar leo.gelderland@planet.nl dan zet ik het er zelf wel bij!

hier snap ik echt niks van, een geweldig masterkeyboard (zelfde als k5000), een heel erg goede pattern sequencer met bijna oneindige variaties, die zo over midi kunnen worden uitgestuurd. propvol bruikbare sounds (geen tuba of zo), niet van geweldige kwaliteit, maar een effect of extern filter doet wonderen, mooie blauwe metalen bak met houten zijpanelen, alles onbeschadigd en als nieuw, redelijke prijs, en hij staat hier nog.
ik zou bijna vragen, wie legt me dit uit?? maar ja, jullie mogen hier niks bijschrijven hè.
hij is nog wel te koop! 350, ik heb geld nodig.

en deze ook erbij. ik wou de prijs nog verlagen naar 350, maar dat had ik gisteren al gedaan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back