[Contest] Maak de meeste cheesy track!

Origineel geplaatst door nick nova
Aaaaaaaaaaauuuuuwwwwwwwww deze doet pijn.
Ik heb net tijdens het beluisteren een paar keer met mijn hoofd tegen een muur geklopt omdat ik het amper kon dragen.
Heel geslaagd vind ik.

juist heb ik ook nu... bonk alleen me kop nie tegen de muur maar heb moeite om verder te luisteren ;) goed gelukt dus :D

Heb even in een uurtje gister gauw wat inelkaar gedraaid,maar heeft iemand wat plek?

Dan maar zo,enjoy:D

Hehehe, dit is lachen, heb al een paar best coole dingen gehoord.

Voor mij persoonlijk staat cheesy toch echt voor 1 vingerige melodieen :)

Sorry voor de crappy panning van de drums:S tis ook maar ff snel snel, kwam er na het opnemen pas achter...

Origineel geplaatst door justin
Dan maar zo,enjoy:D

Zozo, kijk maar uit, als Tiesto dit hoort wil hij je vast contracteren.
Die superstring part is in verhouding tot de meeste hedendaagse trance nog heel aardig. :halleluja

Ik ga ook maar eens aan het werk, er zit heel wat leuks tussen, maar écht ultieme cheeze van bijv. het 'Peter the entertainer'-niveau heb ik nog niet gehoord.

Gran&Tilly, dat klinkt als een soort happy Autechre/Aphex Twin voor beginners, erg leuk eigenlijk.

Origineel geplaatst door Hazes
Die soort van lage fluit is werkelijk verschrikkelijk :okdan: goed bezig!

Is experiment in goed bij elkaar jatten geweest... Raad de bronnen... Meest gedownloade track op mijn vitaminic-ding, hahaha... Notabene.

Origineel geplaatst door Cycloop
Zozo, kijk maar uit, als Tiesto dit hoort wil hij je vast contracteren.
Die superstring part is in verhouding tot de meeste hedendaagse trance nog heel aardig. :halleluja

Ik ga ook maar eens aan het werk, er zit heel wat leuks tussen, maar écht ultieme cheeze van bijv. het 'Peter the entertainer'-niveau heb ik nog niet gehoord.

Gran&Tilly, dat klinkt als een soort happy Autechre/Aphex Twin voor beginners, erg leuk eigenlijk.

Hahhha bedankt trouwens voor je reactie. Heb deze track gauw in een opwelling inelkaar gezet. Maar zal hem een keer voor mezelf eens goed inelkaar zetten. Is wel een leuk trackje voor in de auto s avonds.

Cheers.

Hahhha bedankt trouwens voor je reactie. Heb deze track gauw in een opwelling inelkaar gezet. Maar zal hem een keer voor mezelf eens goed inelkaar zetten. Is wel een leuk trackje voor in de auto s avonds.

Cheers.

Persoonlijk vind ik dit erg lekker klinken. Klinkt als de wat oudere trance volgens mij. Toen zat er meer leven in.
Mag ik weten waar je die string uit gehaald hebt? Klinkt als een oberheim achtige string met een delay.

IK zou de song uitwerken als ik jou was. Kan een knaller worden op de dansvloer!

Origineel geplaatst door Catalunya
Persoonlijk vind ik dit erg lekker klinken. Klinkt als de wat oudere trance volgens mij. Toen zat er meer leven in.
Mag ik weten waar je die string uit gehaald hebt? Klinkt als een oberheim achtige string met een delay.

IK zou de song uitwerken als ik jou was. Kan een knaller worden op de dansvloer!

Zijn wel erg grote woorden allemaal,blijf bescheiden De string catalunya komt uit de novation. Zal hem binnenkort toch eens verder maken,de kwaliteit van de bijlage is ook bar slecht dus veel dingetjes komen niet goed tot hun recht.
Ga hem hoofdzakelijk voor mezelf afmaken,aangezien ie achteraf toch best wel relaxed kinkt op bepaalde momenten.

Maar het is toch cheezy!

Bedankt.

Zijn wel erg grote woorden allemaal,blijf bescheiden De string catalunya komt uit de novation. Zal hem binnenkort toch eens verder maken,de kwaliteit van de bijlage is ook bar slecht dus veel dingetjes komen niet goed tot hun recht.
Ga hem hoofdzakelijk voor mezelf afmaken,aangezien ie achteraf toch best wel relaxed kinkt op bepaalde momenten.

Maar het is toch cheezy!

Bedankt.

Zie maar wat je met die Nova kan maken. Ik vind het een zeer effectief geluid. De betere songs haal je er ook uit onder barre geluidskwaliteit omstandigheden. En ook al heb je het snel in elkaar geflanst, vaak zijn dit de betere songs.
Niet zo bescheiden. Ik vermoed dat Black Hole hier best interesse voor zou kunnen hebben, misschien zet Tiesto zelf zijn naam er wel onder, maar daar zit jij niet op te wachten volgens mij.

Origineel geplaatst door Gran&Tilly
Hehehe, dit is lachen, heb al een paar best coole dingen gehoord.

Voor mij persoonlijk staat cheesy toch echt voor 1 vingerige melodieen :)

Sorry voor de crappy panning van de drums:S tis ook maar ff snel snel, kwam er na het opnemen pas achter...

Dit is toch niet slecht?? Dit valt toch niet onder de noemer Top 40 crap? Dit is gewoon lekkere orbital style muziek!
Nee, dit vind ik totaal niet cheesy!!

:okdan:

Arv

Zie maar wat je met die Nova kan maken. Ik vind het een zeer effectief geluid. De betere songs haal je er ook uit onder barre geluidskwaliteit omstandigheden. En ook al heb je het snel in elkaar geflanst, vaak zijn dit de betere songs.
Niet zo bescheiden. Ik vermoed dat Black Hole hier best interesse voor zou kunnen hebben, misschien zet Tiesto zelf zijn naam er wel onder, maar daar zit jij niet op te wachten volgens mij.

Black Hole is toch wat kritischer als jullie denken ;)

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Black Hole is toch wat kritischer als jullie denken ;)

Blijkbaar niet, anders zouden ze die kinder-trens die Tiesto maakt ook niet uitbrengen...;)

Origineel geplaatst door Bass
Blijkbaar niet, anders zouden ze die kinder-trens die Tiesto maakt ook niet uitbrengen...;)

En wie komt daar weer eens om de hoek kijken. Nee het is niet Sinterklaas. Het is Bass met zijn eeuwige frustratie. Nee hij leert het niet af om andere muzikanten af te kraken. Begrijpt hij het vak wel? Het is hopeloos, want hij valt volgens mij niet meer te bekeren. Hoewel zijn laatst geplaatste demo veel van trance weg heeft. :D

En wie komt daar weer eens om de hoek kijken. Nee het is niet Sinterklaas. Het is Bass met zijn eeuwige frustratie. Nee hij leert het niet af om andere muzikanten af te kraken. :D

Eeeh, Tiesto is geen muzikant he...:dubbel: ;)

offtopic :

En JA, mijn (muzikale) frustratie is dat 90% van de Top 40 muziek plat en oppervlakkig (lees : dance/trance/boybands/girlbands/DJ's enz enz.) is EN dat dat dus blijkbaar verkoopt als een tiet !

Ik bedoel, ten opzicht van de 70s en 80s vind ik het nogal een verloedering van de hedendaagse muziek en ik mag aannemen dat ik niet de enige ben met deze mening...

:)

Ach ja ieder zijn ding toch. Maar ik zeg altijd waar een wil is,is een weg. En ben ook zeker niet van plan om deze track uberhaupt voor Blackhole,tiesto... etc te maken. Maak hem nu als eerste voor mezelf,en verder zien we wel.

En als anderen hem leuk vinden,mooi meegenomen toch.

Ik zal hem evt plaatsen als ik hem afgemaakt.

Cheers.

Back