[Contest] Maak de meeste cheesy track!

Hey Bass,

Ik begrijp uit je commentaar dat jij veel beter bent dan Tiësto !
waar kan ik een song van je downloaden, dat moet dan wel meesterlijk zijn.
Ben er helemaal klaar voor, dus kom maar op !

P.s. mijn cheezy song komt eraan (is nu nog niet cheezy genoeg)

Origineel geplaatst door Bass
Eeeh, Tiesto is geen muzikant he...:dubbel: ;)

offtopic :

En JA, mijn (muzikale) frustratie is dat 90% van de Top 40 muziek plat en oppervlakkig (lees : dance/trance/boybands/girlbands/DJ's enz enz.) is EN dat dat dus blijkbaar verkoopt als een tiet !

Ik bedoel, ten opzicht van de 70s en 80s vind ik het nogal een verloedering van de hedendaagse muziek en ik mag aannemen dat ik niet de enige ben met deze mening...

:)

True true true.

Maar reken ook dat 90% van muziekluisterend nederland dit mooi vindt en koopt.
Koop jij ook CD's singles die je mooi vindt? Ja of nee maakt niet uit eigenlijk. Want hoe kan een groep die 10% vertegenwoordigd ooit tegen die andere 90% op qua singles kopen?

jaren 70 muziek lijkt ook veel op elkaar.
80s spul net zo. Achter hoeveel nummers zaten stock aitken en waterman niet?
Het klinkt beter omdat je het als kind hoorde op de radio. het is het vertrouwde gevoel van vroeger.
Daarom wordt denk ik ook teruggegrepen naar stijlen van 20 a 30 jaar geleden.

Maarruh... willen jullie mijn threadje niet vervuilen met Tiesto discussies? Graag offtopic.
Zoek anders 'het grote tiesto topic' op als je wil ouwehoeren.

-C-

Zal er hierna niet meer over praten.

Enige wat ik wil zeggen is dat een ieder die muziek maakt op een technisch "hoog" niveau wat mij betreft een topper is.
Dat kan van klassiek to punk en terug.
Ik vindt dat Tiësto op zijn vlak absoluut geen gelijke kent, en daardoor met zijn muziek respect hoort te krijgen al vindt je het zelf nog zo een grote bullshit zooi.

Als je over smaak praat wordt het misschien anders, maar als iemand de pretenties/frustraties heeft om iemand als Tiësto niet te beschouwen als muzikant begrijp je of de term niet of luister je te weinig cd's van Tiësto om een goed oordeel te kunnen vormen.

Maar als je jezelf beter vindt is dat alleen maar goed, maar graag even een bewijsstuk in de vorm van een song, zodat we daarop gepast kunnen reageren.

Origineel geplaatst door Equo

Maar als je jezelf beter vindt is dat alleen maar goed, maar graag even een bewijsstuk in de vorm van een song, zodat we daarop gepast kunnen reageren.

En dat is dus de hele opzet van deze thread.
Bass! Graag een trance trackie ;)

-C-

Vind het opvallend dat mensen bij cheesy óf een lach(op)wekkende óf een trance track insturen. Verklaringen...??? Overigens vind ik dit een van de meest vermakelijke threads van de afgelopen tijd. Complimenten (aan de starter en de contestents) :okdan:

Origineel geplaatst door Hazes
Vind het opvallend dat mensen bij cheesy óf een lach(op)wekkende óf een trance track insturen. Verklaringen...??? :

Je geeft de verklaring zelf al ;

Trance IS lachwekkend ! :duivels:

Origineel geplaatst door C738
En dat is dus de hele opzet van deze thread.
Bass! Graag een trance trackie ;)

-C-

Ah kom op bass! Je kunt het!!!

;)

-C-

Origineel geplaatst door Hazes
Vind het opvallend dat mensen bij cheesy óf een lach(op)wekkende óf een trance track insturen. Verklaringen...??? Overigens vind ik dit een van de meest vermakelijke threads van de afgelopen tijd. Complimenten (aan de starter en de contestents) :okdan:

Trance is de meest commercielle muziek op dit moment daarom denk ik. Tja en cheezy muziek is ook errugg veel te vinden in de trance scene denk ik,kijk naar de top 40 etc...

Oke dan:kimono:

Origineel geplaatst door Bass
WEeeeh...no way !

Is te moeilijk voor je he jongen ;)

En nee, ik verander m'n avatar niet :duivels:
Die heb ik tenslotte speciaal voor jou aangeschaft *D

PS: Als ik nog eens tijd over heb binnenkort (en dat zit er niet in :( ), dan zal ik ook eens wat cheesy'in elkaar flanzen)
Mag i ktrouwens zeggen dat 75% van de tracks hier gepost niet eens echt cheesy zijn?
Kom op mensen, hoe moeilijk is het een apres-ski topper te maken?!?! :biertje: ... Het bananenlied komt al aardig in de buurt ;)

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Is te moeilijk voor je he jongen ;)

Neuh...ik hoef en wil het niet kunnen anders ben ik zo'n meeloper zoals al die trens-prodjoesers....

Ik maak liever mijn eigen stijl...8)

Is te moeilijk voor je he jongen
Go BigDplayboy je hebt helemaal gelijk.
Commercieel cq cheesy is vaak veel moeilijker dan je denkt.
Iemand die trance simpel vind heeft het volgens mij nog nooit gemaakt.

Back