[Contest] Maak de meeste cheesy track!

Origineel geplaatst door C738
Bass, je zit in de ontkenningsfase!!!

Is dat een trance-track dan ???

Ik dacht het niet...:stupid

Origineel geplaatst door faab
Go BigDplayboy je hebt helemaal gelijk.
Commercieel cq cheesy is vaak veel moeilijker dan je denkt.
Iemand die trance simpel vind heeft het volgens mij nog nooit gemaakt.

Cheesy vind ik bijv:
"Die handen, die handen, die handen in de lucht" :? .... Echt geckenhuisch als ze dat draaien ergens :? Iedereen staat ook met de handen in de lucht :z Wordt er nog minder gezopen :erm:
Maarja, een commercieel wangedrocht maken is idd moeilijker als men denkt. Vooral omdat je uiteindelijk toch weer op een of andere manier je eigen "twist" erin bakt, waardoor ie weer minder cheesy is 8o)

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Cheesy vind ik bijv:
"Die handen, die handen, die handen in de lucht" :?

Enne Tiesto staat toch op zijn handen in jouw Avatar, alleen heb je de foto omgedraaid toch?
Tiesto schijnt ook een gastrol te vertolken in de nieuwste "Flapperdeflap film"
Maar alle eer aan hen die het zo goed heeft gemaakt in de muziek. En uiteraard is dit grappig bedoeld.

Enne Bass, misschien volgend jaar op Trance Energy? Of wordt Bass i.p.v. Trance de nieuwste stroming?
Zitten we volgend jaar te bakkeleien over Bass die het helemaal gemaakt heeft in de muziek. Haha
"Bass Energy" uhmmm klinkt wel aardig

Origineel geplaatst door Catalunya

Enne Bass, misschien volgend jaar op Trance Energy? Of wordt Bass i.p.v. Trance de nieuwste stroming?

??????:confused:

Wat heeft mijn track nou met Trance te maken ??????

Origineel geplaatst door Catalunya ...

Hm, je gaat me toch niet vertellen dat niemand hier dat ongelooflijke k*t-apres ski-nummer kent met die tekst van:"Die handen, die handen, die handen in de lucht" :bekdicht: :bekdicht: :bekdicht:
Of ben ik de enige die daar een hekel aan heeft? ;)

"Die handen, die handen, die handen in de lucht" :

Duh,

wat gebeurd er dan op Trance feesten ???

:Z

Hm, je gaat me toch niet vertellen dat niemand hier dat ongelooflijke k*t-apres ski-nummer kent met die tekst van:"Die handen, die handen, die handen in de lucht" :bekdicht: :bekdicht: :bekdicht:
Of ben ik de enige die daar een hekel aan heeft? ;)

Volgens mij is het ook de meest gebruikte zin in diverse dance platen m.n. Trance

Put your hands up Put your hands up Put your hands up in tha ......... vul maar in

Wie waren dat. Blank and Jones toevallig?

Ik vermoed dat die DJ Boozy Woodpecker er volgend jaar wel weer mee komt!

Waarom haalt iedereen hier trance door de war met eurodance?

Omdat het allemaal een pot nat is ;) kees.

Origineel geplaatst door justin
Omdat het allemaal een pot nat is ;) kees.

Yep..

Ik denk alleen dat je toch wat algemene muzikale kennis moet hebben wil je dat inzien...:)

ieder zijn meug maar er is nog zoveel andere muziek...:engel:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Bass
Yep..

Ik denk alleen dat je toch wat algemene muzikale kennis moet hebben wil je dat inzien...:)

Maakt me allemaal niks uit welke stylen er zijn,ik doe gewoon wat ik leuk vind en het interreseerd me geen ene moer waar het wel of niet onder valt,persoonlijk gezien dan.Of welke style in is,hoe kun je je dan godsnaam onderscheiden van de rest en vraag je jezelf dan eens af waarom je muziek maakt en in godsnaam voor wie.

Dus maak gewoon wat je leuk vind en wat jouw aanspreekt,is het toevallig trance,eurodance nou ja toevallig dan.

Genoeg.

:L

Origineel geplaatst door Bass
Duh,

wat gebeurd er dan op Trance feesten ???

:Z

even tussen door (offtopic)

Natuurlijk Bass er zeker meer. Heb ook eens een tijd gehad dat ik easytune muziek wilde maken. Oke een kort stukje van een track een paar jaar geleden totaal ander ding

Attachments

• mixdown.mp3
    844,4 KB · Bekeken: 70
Origineel geplaatst door justin
even tussen door (offtopic)

Natuurlijk Bass er zeker meer. Heb ook eens een tijd gehad dat ik easy/funkytune muziek wilde maken. Oke een kort stukje van een track een paar jaar geleden totaal ander ding

Bijlage doet het weer nie! knutsel knutsel...

Back