[Contest] Maak de meeste cheesy track!

Origineel geplaatst door justin
even tussen door (offtopic)

Natuurlijk Bass er zeker meer. Heb ook eens een tijd gehad dat ik easytune muziek wilde maken. Oke een kort stukje van een track een paar jaar geleden totaal ander ding

2:24,1 minuten aan Prachtige stilte gedownload.... Justin wint! ;)

ok ok... mijn beurt... zal moeilijk zijn dit te overtreffen qua kaas gehalte 8)

FAT SJIES

alhoewel het nummer zo belachelijk overkomt wil ik toch bepaalde stukken eruitgebruiken live :dubbel: :mega:

Shiiiiiit, vanaf 1,44 min. echt geweldig. (daarvoor idd beetje cheezy, maar daarna niet meer)
Lekker, stevig, mag iets ruiger misschien (qua drums), vloeiend (klein beetje timing frutsen).
Klein beetje werk nog en SUPER !!

(vinden mijn buren ook volgens mij !)

Origineel geplaatst door Waveglider
ok ok... mijn beurt... zal moeilijk zijn dit te overtreffen qua kaas gehalte 8)

FAT SJIES

alhoewel het nummer zo belachelijk overkomt wil ik toch bepaalde stukken eruitgebruiken live :dubbel: :mega:

Hij klinkt zeker niet belachelijk, maar werkt wel op de lachspieren. GIVE ME A FAT REVIEW.

VET MAN!!

Goede mix trouwens.

Hier een klein sampelke van ook iets onzinnigs:mega:

Origineel geplaatst door NiFF
als dit geen prijswinnaar is dan weet ik het ook niet meer

Banaan.mp3

:maffia:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Lekker Haags accent, rooooojjjeeeeehhh!

Dope!

Shiiiiiit, vanaf 1,44 min. echt geweldig. (daarvoor idd beetje cheezy, maar daarna niet meer)
Lekker, stevig, mag iets ruiger misschien (qua drums), vloeiend (klein beetje timing frutsen).
Klein beetje werk nog en SUPER !!
Hij klinkt zeker niet belachelijk, maar werkt wel op de lachspieren. GIVE ME A FAT REVIEW.

VET MAN!!

Goede mix trouwens.
kweetniet of dit ironie is of niet,maar toch bedankt voor de complimenten :dubbel:

citaat:
Origineel geplaatst door Waveglider
alhoewel het nummer zo belachelijk overkomt wil ik toch bepaalde stukken eruitgebruiken live

Doe het niet........

Toch wel :kont:

Origineel geplaatst door Origin X
Hier een klein sampelke van ook iets onzinnigs:mega:

Eeehh

dit heet gewoon TRANCE hoor !!!

dit is beter dan Tiesto!

Origineel geplaatst door 6 trak
klinkt wel behoorlijk naar een franse schimmelkaas idd :D

Krijg er ook een beetje een vieze smaak van in me mond.

Zag vanmiddag deze treath weer eens voorbij komen en toch maar even snel iets in elkaar geknutseld. Tja het is een ode aan een van de grootste componist/producer/DJ die Nederland rijk is…DJ Boozy Woozy. :confused: ... ;) Om in zijn stijl te blijven is het melodietje even geleend van onze beste vriend 50cents. :o:

Ode aan DJ Boozy Woozy

Ohja en dwnld hoeft natuurlijk niet :D

Origineel geplaatst door Digdoj
Vleugje A-Teens met een beetje Coen & Addy instrumenten, alleen erg slecht gemixed & uit de maat met een waardeloze baseline die vals is. Kortom Go-Away

goaway.mp3

Wie maakt mij los?

Haha, oe ook lekker fout :okdan:

Back