[Contest] Maak de meeste cheesy track!

Hahaha.... Wat een vette thread dit!! Genieten alom :D
Kzal ook eens op m'n hardeschijf iets uit de ouwe doos halen... heb ook genoeg kaas ertussen zitten!! :engel:

@DJ VasC: Nog ff die bassdrum wat harder erin laten beuken... en Jamai zegt: Pack your bags BoozyWoozy...

(BthwW... Zal BoozyWoozy het zelf eigenlijk 'leuk' vinden die stijl???)

Origineel geplaatst door Digdoj
Vleugje A-Teens met een beetje Coen & Addy instrumenten, alleen erg slecht gemixed & uit de maat met een waardeloze baseline die vals is. Kortom Go-Away

goaway.mp3

Wie maakt mij los?

Wauw!!!!! FAntastisch dit. Dit gaan veel kinderen kopen, wanneer dit gereleased wordt.

Complimenten aan de starter van deze thread en iedereen die een song heeft geplaatst. Dit is echt de leukste thread in 1 jaar tijd. Voor het eerst dat ik een waardering heb gegeven aan een thread, en wel de maximale beoordeling n.l. een 5. Een topper!

?!?!?!???!!!!

Geintje toch, ja he'.. geintje he, ah, kom nauw, geintje he, ja toch.....

Nee dit was echt serieus, dus:

Positief--> Je hebt iets gemaakt wat het zeker weten gaat doen. dat meen ik, dus geloof me maar, ik kan dat horen.
negatief--> Dat wil je dus niet, hahahahahahahahahaha:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Origineel geplaatst door Almeros

[@DJ VasC: Nog ff die bassdrum wat harder erin laten beuken... en Jamai zegt: Pack your bags BoozyWoozy...

(BthwW... Zal BoozyWoozy het zelf eigenlijk 'leuk' vinden die stijl???) [/B]

Ode aan DJ Boozy Woozy

Zal de bas morgen even wat oppompen :D .... en wat Boozy betreft we wachten z'n reactie af op Synthforum ;)

Origineel geplaatst door Unic
Nee dit was echt serieus, dus:

Positief--> Je hebt iets gemaakt wat het zeker weten gaat doen. dat meen ik, dus geloof me maar, ik kan dat horen.
negatief--> Dat wil je dus niet, hahahahahahahahahaha:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

:D :D :D

Oke dan, misschien dat dit iets minder in het kaasige straatje past: Yazoo, maar dan anders

Origineel geplaatst door shortwave
Zo, ook maar eens even iets "kaas-achtigs" van mij:

http://www.xs4all.nl/~simonjk/chateauclapeau.mp3

(laat ff weten als de link niet werkt, ben nog nieuw op gebied van ftp....)

Mag ik het je ook laten weten als de link wel werkt ;) Ik ben hem nu aan het dwnld dus geen probleem en welkom in de wereld van FTP :biertje:

Vleugje A-Teens met een beetje Coen & Addy instrumenten, alleen erg slecht gemixed & uit de maat met een waardeloze baseline die vals is. Kortom Go-Away

goaway.mp3

Wie maakt mij los?

Lachen, eerst die dikke string en daarna dat lullige pianotje :), en daarna dat scheurijzer. LOL!

Origineel geplaatst door Almeros
Heb een aantal jaar geleden dit geproduceert... Leuk voor de oefening moet je maar zeggen ;) Sjah... ik twijvel een beetje... Volgens mij is het zeker kazig.... maar ook gewoon... uh... jukkie...

Smeerkaas

Das wel hele ZOUTE KAAS :)

Back