• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

A3000, teebee, analog seq, synth rack. boss ds-1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
6 moog loten?
sorry heb GELD nodig, EN SNEL!
(voor het equivalent in euro's gaat ie trouwens al weg hoor;))

Geen Handelaar!

Geen Handelaar!

weet je Zeker dat je geen handelaar bent? ;)

Tip van een " gebruiker": probeer een CSQ 600 van Roland op de kop te tikken. Heb er ooit 2 gehad. werkte perfect met CV/gate monofone synths. Heb spijt..... veel spijt.

ik had ooit een csq100, gekocht bij een sh-2. ik vond het maar een dom ding, zo naast de midi en regelwerk, maq16/3 enz....
en nu is het heel hard zoeken dus!
bedankt voor de tip.

Origineel geplaatst door leo
ik had ooit een csq100, gekocht bij een sh-2. ik vond het maar een dom ding, zo naast de midi en regelwerk, maq16/3 enz....
en nu is het heel hard zoeken dus!
bedankt voor de tip.

leo, kom je weleens een 2e hands sh-2 tegen? en zo ja, wat kosten die dan? of een sh-101, en wat is daar de prijs van?
zou je me willen contacten als je 1 van die 2 beestjes thuis heb staan? ben ik opzich wel in geintresseerd..

sorry voor het offtopic gaan, straf me :engel:

edit; ik had beter een pb kunnen gebruiken besef ik nu, het is nog vroeg..... 5 stokslagen

there's no topic like off-topic....
heb er geen, maar als ik er 1 zie meld ik me. (sh-2 zou ik zo wel kopen denk ik.)

TEEBEE!?!

TEEBEE!?!

Een vriend van me zoekt nog een Teebee 303 (wil z'n echte TB303 verkopen!) en wil d'r 150,- voor geven.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back