• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio Electronics SE-1X analoge bass/lead module

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Deze SE-1X (verbeterde SE-1 - oa volledig midi en audio input) is enkele weken oud en nauwelijks gebruikt. Het is een geweldige module, een prima alternatief voor de Minimoog o.i.d. (hoewel niet hetzelfde)
Hij is in perfecte staat, de nieuwprijs is 1995, ik vraag er 1250 voor. Veel geld, maar wel een koopje.
Je kan me mailen op leo.gelderland@planet.nl, ook als je opmerkingen hebt over d eprijs, zet ik die er zelf even bij hier.

ik schop 'm omdat-ie zo lekker bij mijn andere advertenties stond.
iemand commentaar?? kan niet hè.

Studio Electronics SE-1X

Studio Electronics SE-1X

Analoge 3 vco synth, verbeterde versie van de SE-1 met uitgebreide midi besturing, 400 rom en 400 ram geheugenplaatsen. Het is geen minimoog, wat ze ook zeggen, maar het is wel een van de beste bass/lead synths die ik ooit gehoord heb, zeker als je ook alle mogelijkheden erbij betrekt (bv 4 eg's, 3 lfo's midi clock, etc etc)
Het apparaat is ongeveer 2 maanden oud en feitelijk heb ik 'm alleen uitgeprobeerd. Rookvrije omgeving, originele varpakking en manual erbij.
Kost bij Music House 1995, in Amerika, direct bij Studio Electronics 1600 dollar + verscheping + invoerrechten, zeg maar 1800 euro, of zonder invoerrechten, als je hem via een kennis in de us weet te smokkelen 1500 euro, ongeveer.
Er zit ook nog een extra soundset in twv 89 dollar.

Ik wil er 1250 voor hebben, die prijs is vast, sorry. En ruilen wil ik eigenlijk ook niet, tenzij het precies is wat ik zoek: doepfer of vergelijkbaar analoog, zoiets. )Proberen mag altijd.)

hier mag een slot op, maar ik zoek nog wel een philip rees 3B schakelaar !!!!
(en heb dan 2x 2S schakelaar in de aanbieding, alsmede een dod flashback fuzz, een x-keyboardstandaard en een microfoonstandaard)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back