Akai S3000XL geheugen

Status
Please reply by conversation.
Nooit een CS80 gehad. Van die hele serie nog niets gehad. Ga later op dag ff kijken

Lache, ben er te lang uit geweest... er was een forumlid die ik bezocht heb met een kaduke CS80... dat was jij dus niet...vreemd, ik weet zeker dat we zaken hebben gedaan in het verleden toen ik nog heel veel spullen had...
-
Nooit een CS80 gehad. Van die hele serie nog niets gehad. Ga later op dag ff kijken

Dan heb ik ooit iets van jouw gekocht een JP8080. Dat was heel lang geleden en je had een grote hond.

Neej, die hond...en ja die 8080, bedankt voor het geheugen LOL...wat gebeurd er nu met deze post, gaat ie ook een archief in ? :D

Die van die 8080 had een hele grote hond soort bullmastiff is al heel veel jaar geleden.

Bericht door een moderator:

Deze thread kom inderdaad in het archief.
Het leek me daarom zinvol, in het kader van overzichtelijkheid, even een korte samenvatting van de thread te maken:

- Man zoekt geheugen voor S3000xl
- Andere man schept hoop en vrees middels veelbelovend aanbod in combinatie met mogelijk onoverzienbare chaos.
- Zoekende man tempert vrees door aan te geven geen haast te hebben en dit te onderbouwen met een niet-bestaande CS80.
- Hij lichtte toe zeker te weten eerder zaken gedaan te hebben met betreffende.
- Dit bleek om een JP8080 in combinatie met een grote gevaarlijke hond of buschauffeur te gaan.
- Later bleek de hond eigendom van de JP8080.

Beetje raar, overigens, een synth met een hond.

Tot zover,

Matthew, Synthforum Moderator

Goed dat dit soort parels worden gearchiveerd, en dank aan onze ijverige moderator voor de bondige samenvatting!

Overigens heb ik misschien wel interesse in een ruildeal: S3000XL geheugen voor die hond. Maar ik wil dan wel graag eerst een video zien van de hond samen met zijn eigenaar de JP8080. Het liefst dan ook nog in de bus.

Hah die is goed. Het was een 8080 op quick lock stand. Die hond was een onvriendelijk ding.. blaffen en grommen. Die moest die ff opkooien voor naar binnen kon.

Mooi, ik heb het geheugen nu voor de gare Akai sampler die ik van Tobias, lid van dit forum heb overgenomen, nu zoek ik nog een V. 2.0 eeprom, zodat ik hem zonder floppy kan gebruiken met een grote zaklamp...
Overigens zou ik natuurlijk de eeprom op Ebay kunnen bestellen, ware het niet dat ik geen Paypal heb en er is niemand die dat voor me besteld en aan mij door verkoopt...
Maar ik heb voor hetere vuren gestaan :D

Heb je een link naar die ebay auction?
Ik zou zelf graag twee eproms bestellen met OS 4.7 voor de Akai S1100.
Misschien heeft dezelfde verkoper deze en kan ik één bestelling plaatsen en de S3000 eproms aan jou doorverkopen.

Status
Please reply by conversation.
Back