Recycle 2.1 voor OS X!

Ja lekker, wij zijn geen propellerhead sletten zoals jij! ;)

Origineel geplaatst door fuse
Ja lekker, wij zijn geen propellerhead sletten zoals jij! ;)

ahum....dit is een semi-beta test, toegankelijk voor alle geregistreerde recycle 2.0 gebruikers... ;)

Olaf wat ik niet snap is het volgende:

Ik ben een zeer tevreden recycle gebruiker, of beter gezegd ...was. Ik ben namelijk volledig overgestapt op OS X en ik snap niet dat ze een beta test doen voor apple gebruikers onder OS X die het programma nu in de 2.0 versie hebben (die alleen werkt onder OS 9.x) . Ik wil binnenkort de 2.1 versie in de winkel kopen omdat ik de software KEIHARD nodig heb, toch zou ik het fijn vinden als ik 2.1 kan testen onder OS X om zo te zien of mijn emu esi 4000 nog steeds ondersteund word. Ik wil geen OS 9.x icm OS X gebruiken, vandaar dat ik als afhankelijke OS X gebruiker verplicht ben om te wachten tot de winkel versie verschijnt........en tot die tijd kan ik niet met mijn sampler werken ....waar ik ontzettend van baal. Ik heb al een mail (afgelopen vrijdag) naar Propellerheads gestuurd en nog geen antwoord erop gehad.

Weet je of er iemand is die mij die beta versie kan "geven" ?
Ik wil zeker weten dat ik er iets aan heb, anders kan ik net zo goed mijn sampler verkopen (en overgaan op een USB sampler) omdat ik er dan niks meer aan heb !

Ps:

Dit programma is voor mij belangrijker dan welk programma dan ook.....dus als iemand me ermee kan helpen zou ik die persoon enorm dankbaar zijn !

Origineel geplaatst door C-Code

Weet je of er iemand is die mij die beta versie kan "geven" ?

heb dezelfde sampler en een g4 met osx , zodus ben ik met dezelfde voorwendsels naar die site geweest om de boel te test.. pfff is nie gelukt.
ben zelfs zo ver gegaan dat ik proberen me te registreren heb met een 'gevonden' serial key.. maar dat lukt dus ook niet (iemand anders was me voor geweest)

bedankt hoor , voor de info.

Jammer dat ik logic >5 niet heb maar 4.81 omdat ik dan rex files kan lezen in mijn EXS24.
op de Supported software overzicht word je ff op verkeerde been gezet omdat ze de twee dingen niet met elkaar in verband brengen.

Multiple undo is zeker handig dus ik wacht nog op de officiele versie.

Doei

nu al?

pffff, ik zit al eeuwen te wachten op een os x versie ;{

is er geen alternatief voorhanden?
of zou je misschien iets kunnen doen icm met een softwaresampler van waaruit je dan samples kunt sturen naar de oude vertrouwde emu's?

Back