1 like for Christmas.

ano12112025

Gedeactiveerd account
beste mensen mijn laatste track van het jaar denk ik :kont: (denk ik,,,denk ik). :?:?:?
1 like for Christmas.

https://soundcloud.com/ed-sarin/1-like-for-christmas

deze heb ik gemaakt omdat ik frustreert raakte.
volgende week vrijdag ga ik speechen op een kerstborrel.
en er zijn mensen die willen dat ik een bloesje aantrek die ik niet heb.
dat ik maar naar de stad er voor moet gaan.
zelf vind ik kerstmis hartstikke leuk. als atheïstische agnost. met een Apatheïsme uitwerking naar de buitenwereld toe.
ik heb geen probleem met de kerstborrel ik speech er gewoon op.
maar ik ga gewoon in mijn kunstenaars kleren. ik houw van kerstmis :D:engel:

groetjes eduard sarens.

Nee dit vind ik niet echt wat. Ik kan horen dat je een beginner bent. Dat is niet erg, maar denk dat het wel handig is om je wat op weg te helpen.

Het zijn allemaal een beetje willekeurige momenten waar een beat doorheen loopt. Er zit niet echt een plan in. Het is allemaal een beetje 'dit klinkt wel leuk', 'oh dit kan ook wel', maar er gebeurt niet echt iets. Het bouwt niet op naar iets, er spelen gewoon maar een beetje loops af achter elkaar. Beetje blokken van 8 bar achter elkaar gezet en de grootste zorg is dat het blijft loopen.

Muziek wordt leuk (ook om te maken) als er fantasie in zit. Dat je ideeën hebt en die gaat proberen om te zetten in muziek. Ga desnoods eens proberen na te maken wat je vette muziek vindt van andere artiesten. Pick a populair song and try to rebuild it... Niets mee doen verder, maar puur voor de leerzaamheid. Lukt dat goed, geeft dat voldoening en een kick. Daar kun je weer van leren voor je eigen werk in het vervolg.

Hoop dat je er wat aan hebt. Succes. :W

nog een echte beginner ben ik niet doe al wel wat jaartjes.
ik heb wel betere troep gemaakt hoor. haha.
ach dit is ook puur uit frustratie er uit gescheten.
dus ja kan er wel iets in vinden dat het niets is.

Hahaha, "een beginner", die is wel goed :D

Hoelang kennen we mekaar al Eduard, en hoelang maak je al muziek ?

Je track.. Ja, ik vind hem niet slecht, maar ook niet bijsterend goed. Je gebruikt een collage van vette geluiden, maar zoals gezegd zit er niet echt een structuur in. Toch heb ik met veel plezier geluisterd. Het enige wat me écht stoorde was dat hoog gepitchte stemmetje, dat mocht er voor mij uit. Veel succes met je inzending.

Gloom :P

ik denk al heel lang gloomer sinds mijn 18,19 jaar haha.
ach ik moest het er gewoon uit gooien via muziek.

Back