Gast in VS gaat simpele hiphopsampler bouwen van een oude mac!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Christov

Soul Brabo no 1
check op volgorde:
http://forums.ughh.com/readpost.asp?Forum=Producer&Whichpage=1&QuestionID=381023
http://forums.ughh.com/readpost.asp?Forum=Producer&Whichpage=1&QuestionID=381181
http://forums.ughh.com/readpost.asp?Forum=Producer&Whichpage=1&QuestionID=381509

damn het idee is wel dope, jammer dat die screen en filmpje ff ofzijn maar het project lijkt me leuk....hopelijk zet ie het online of iets....verschepen uit de vs zal wel duur zijn...

volgens mij ook eerste keer dat iemand een sampler specifiek voor hiphop gaat maken...

he eerste DIY post

chris

een hiphop-sampler..zelden zoiets achterlijks gehoord..gaat ie ook een trance en/of een techno sampler maken?

Origineel geplaatst door olafmol
een hiphop-sampler..zelden zoiets achterlijks gehoord..gaat ie ook een trance en/of een techno sampler maken?
ach simpele zielen muziek verdient ook een simpele sampler denk ik?:D

Origineel geplaatst door Exzit
ach simpele zielen muziek verdient ook een simpele sampler denk ik?:D

Auw dat is erg kort door de bocht.............ga jij maar even naar je lokale platenzaak en luister DJ Shadow, RJD2, Aesop Rock, Madlib enz enz......en kom dan maar eens terug met "simpele muziek" 8o)

Nou nee hoor ik heb het over het gemiddelde wat er omgaat in Hiphop en rap.
Verheerlijking van misdaad.
Goed voor 500 jaar gevangenis straf en een kilometerlang strafblad.:D

Origineel geplaatst door Exzit
Nou nee hoor ik heb het over het gemiddelde wat er omgaat in Hiphop en rap.
Verheerlijking van misdaad.
Goed voor 500 jaar gevangenis straf en een kilometerlang strafblad.:D

U make a point !!
Eigenlijk vind ik 'n lekker simpele hiphop-beat zeer goed te pruimen, alleen al dat gemauw over b*tches, glocks enz samen met die booskijkende mannetjes vind ik errug zielig...
Raar eigenlijk, als je de "teksten" moet geloven (over death-row onzin enzo), is het stoer om 10 jaar bajes af te sluiten met 'n spuitje....

De hiphop "scene" zoals die er nu is, met al die jonge ventjes die vanalles roepen maar niet weten wat ze nou eigenlijk precies zeggen, verpest veel van het luister-genot.

Origineel geplaatst door olafmol

een de hand van alleen de thraed titel al wilde ik deze opmerking al posten, waar toen ik die jou las Olaf :)

Origineel geplaatst door bambamstudio
een de hand van alleen de thraed titel al wilde ik deze opmerking al posten, waar toen ik die jou las Olaf :)

even zwaar offtopic, maar is dit wel een nederlandse zin? :)

Origineel geplaatst door gemmetje
U make a point !!
Eigenlijk vind ik 'n lekker simpele hiphop-beat zeer goed te pruimen, alleen al dat gemauw over b*tches, glocks enz samen met die booskijkende mannetjes vind ik errug zielig...
Raar eigenlijk, als je de "teksten" moet geloven (over death-row onzin enzo), is het stoer om 10 jaar bajes af te sluiten met 'n spuitje....

De hiphop "scene" zoals die er nu is, met al die jonge ventjes die vanalles roepen maar niet weten wat ze nou eigenlijk precies zeggen, verpest veel van het luister-genot.

Ik wil daar iets aan toevoegen, gangster rap is helaas de grootste stroming, vergeet niet echter dat er ook bergen consious rappers zijn (mos def, talib kweli, jurassic 5, madlib, Mr lif & EL-P) .......deze rappers verheerlijken niet de gangster cultuur, geld en hoeren, maar laten juist de kunstvorm van hip-hop in zijn waarde. Helaas worden we dagelijks doodgegooid op MTV met al die trieste gevalletjes......waarom ?..........omdat het verkoopt aan al die stoere witte mannetjes zoals hierboven in een link vermeld........

Gelukkig weten er genoeg mensen wel beter en graven ze dieper in de platenzaak dan de namen die voorbijkomen op oa MTV. luister eens naar de namen die ik tussen de haakjes heb vermeld.....en er gaat een wereld voor je open.

en een nederlander?

( zie kenteken auto )

Attachments

• homeboy.jpg
    homeboy.jpg
    94,5 KB · Bekeken: 119
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back