Jan (Gloomy)
Gepokt en gemazeld
Vind je die vocals van beide tracks trouwens erg offtune?
Nee, enkel bij The Art Of Living... maar euh, je post zoveel dat ik er niet meer aan uit kan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vind je die vocals van beide tracks trouwens erg offtune?

Heb van The purpose of friendships een nieuwe versie bijgesloten.
Was bij nader inzien toch niet tevreden over de vocals en afmixing (en heb deze dan ook van hearthis.at verwijderd).

Vrolijke, frisse sound die wel leuk klinkt. Je prodigy-achtige beat vind ik ook leuk, daar kan ook nooit zo veel mis aan gaan.
Bij 1:40 vind ik het ineens een afschuwelijke overgang haha! Daar zou je een soort aandachttrekkende afleidingsmanoeuvre moeten plaats waarná dat stuk dan volgt. Nu klinkt het heel amateuristisch en is het eigenlijk gewoon een mixfout. Maar goed, dat geeft niet, je post het hier om van te leren...
Denk dat het wel goed is om zo naar je muziek ook te luisteren: hoe zou een ander hier naar luisteren? Hoe zou dit binnenkomen bij volk dat de hele dag alleen maar zwaar professionele hits op de radio en tv hoort etc.? Met een kritisch oor luisteren naar je eigen shizzle: klinkt dit stuk als van een prof of meer amateuristisch en computerig?
Zitten leuke ideeën tussen, maar het mist nog wel een hoop power en flair. Succes iig.
Denk dat het wel goed is om zo naar je muziek ook te luisteren: hoe zou een ander hier naar luisteren? Hoe zou dit binnenkomen bij volk dat de hele dag alleen maar zwaar professionele hits op de radio en tv hoort etc.? Met een kritisch oor luisteren naar je eigen shizzle: klinkt dit stuk als van een prof of meer amateuristisch en computerig?
Zitten leuke ideeën tussen, maar het mist nog wel een hoop power en flair. Succes iig.
Ik vind die in de OP om eerlijk te zijn niks aan.....
Die tweede vind ik mooi, alleen die versnelling ineens snap ik niets van. Vind ik ook niet echt leuk... zonde m.i. waarom gedaan? Heeft dat een reden, of dacht je gewoon 'das leuk' ?
Anyway, ik vind het een aangenaam geluidje. Lekker sfeertje. Maar zou 'm gewoon lekker slow houden. Past er meer bij m.i.
En natuurlijk is er genoeg ruimte voor de introductie van nieuwe instrumenten en melodietjes.