• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Evolution EVS-1 vintage 19" module

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
8 x multitimbraal en polyfoon, als ik me niet vergis

digitaal, maar met een onweerlegbare vintage (o.a. analoge) klank.

100 presets waaronder 2 lekker stevige drumsets, strings, bass, fm achtige piano leads etc.

natuurlijk niet top of the bill, maar voor het geld wel een bak met leuke, bruikbare en inspirerende geluiden.

deze staat ingepakt klaar voor verzending, was al eerder verkocht maar kwam retour na een verblijf van 3 weken op het postkantoor. ik heb nog even op reactie van de koper gewacht, bijna 2 maanden, maar nu dan toch maar weer de verkoop in.

werkt perfect en ziet er voor zijn leeftijd zeer netjes uit. komt uiteraard met bijbehorende adapter, maar edit-software (atari en ms-dos, dacht ik) zit er helaas niet meer bij. mogelijk is die nog op het net te vinden, ik heb er niet naar gezocht.

€90 inclusief aangetekende verzending binnen Nederland.

Attachments

• evs1a.jpg
    evs1a.jpg
    46,1 KB · Bekeken: 130
  • evs1b.jpg
    evs1b.jpg
    45,9 KB · Bekeken: 107
  • evs1c.jpg
    evs1c.jpg
    55,8 KB · Bekeken: 116
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.