gezocht : analoge mixer

Status
Please reply by conversation.

dione

hardkoor
gezocht : Soundcraft Ghost of Tascam m3500 of m2600mk2 ( 24 of 32 kanaals )....

Analoge Mixer

Analoge Mixer

Hallo,

Ik heb binnenkort een goeie analoge tafel te koop nl. de GS3000 van Allen&Heath.
Ik heb er alles op gemixt oa. voor Minimalistix en nog veel andere bekende Remixes enz.
De tafel heeft 64 mono inputs en 4 stereo's en beschikt ook over 2 lampen die naar 2 kanalen kunnen toegewezen worden.
Ik doe hem binnenkort weg voor een vaste prijs en een heel goeie prijs nl. 4000€
De reden waarom ik hem weg doe is omdat ik overgeschakeld ben naar een tafel van Amek ( de top ) en de GS3000 is in zeer goede staat ( ongeveer 3 jaar oud )

Re: Analoge Mixer

Origineel geplaatst door Skycat
Hallo,

Ik heb binnenkort een goeie analoge tafel te koop nl. de GS3000 van Allen&Heath.
Ik heb er alles op gemixt oa. voor Minimalistix en nog veel andere bekende Remixes enz.
De tafel heeft 64 mono inputs en 4 stereo's en beschikt ook over 2 lampen die naar 2 kanalen kunnen toegewezen worden.
Ik doe hem binnenkort weg voor een vaste prijs en een heel goeie prijs nl. 4000€
De reden waarom ik hem weg doe is omdat ik overgeschakeld ben naar een tafel van Amek ( de top ) en de GS3000 is in zeer goede staat ( ongeveer 3 jaar oud )

welke amek.

kben een liefhebber van amek's mozart.

Origineel geplaatst door Skycat
Hallo,

Wow !

Waar woon je ergens in België ?

Kan ik die eens komen bekijken ?

Fré

vraagjes : hoeveel aux sends heeft die GS3000 ? en hoeveel subgroepen ? hebben alle kanalen inserts en direct out ? en wat zijn de afmetingen van die tafel ?

Re: Re: Analoge Mixer

Re: Re: Analoge Mixer

Origineel geplaatst door freekymixer
Wow !

Waar woon je ergens in België ?

Kan ik die eens komen bekijken ?

Fré

wel erg brutaal om in mijn advertentie te reageren.....:frons:

De reden waarom ik hem weg doe is omdat ik overgeschakeld ben naar een tafel van Amek

mazzelaar ! dus daar is die hoofdprijs van de staatslotterij heengegaan(snif), gefeliciteerd!

Heb eventueel nog (steeds) een Soundcraft Ghost 20 ch LE te koop
Contact me maar als je interesse hebt. :)

Moet dus 24 kanaals zijn ...

Origineel geplaatst door The Q
Heb eventueel nog (steeds) een Soundcraft Ghost 20 ch LE te koop
Contact me maar als je interesse hebt. :)

Check uw PB ;)

Mooi....vanmiddag m'n Ghost Le ( 24 kanaals ) opgehaald bij forumlid 'The Q':okdan:
....net ff met 3 man naar m'n zoldertje gesjouwd ( kolere wat is dat ding zwaar en onhandelbaar,voor die prijs hadden ze d'r ook wel een paar sjouw-oortjes aan kunnen zetten :eureka:...)...

Nu aan de gang met passen en meten en alweer die ellendige kabelzooi...

:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back