• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Cyclonic TT606 en TT78, Sennheiser HD800

Qubit

Stamgast
Te koop:

Cyclonic TT606 - 300 euro. 1 keer getest maar door tijdsgebrek eigenlijk nooit gebruikt. Echt nieuwstaat dus!
Cyclonic TT78 - 300 euro. Zelfde situatie als de TT606. Nieuwstaat dus.
Sennheiser HD800 - 800 euro. Enkele jaren oud, maar overkill geworden voor hetgeen ik tegenwoordig nog doe. Nieuwprijs nog altijd 1299 euro

Afhalen kan in Antwerpen. Verzekerd opsturen kan ook na vooruitbetaling.
Cash heeft de voorkeur maar ruilvoorstellen zullen overwogen worden. Ik denk dan aan analoge monosynths, interface (Audient ID14 of beter), gitaarpedalen, microfoons zoals MD421, MD441, SE VR1...

Als je vragen hebt, aarzel dan niet!

TT78 gereserveerd!
De rest is nog beschikbaar. Laat bij interesse maar iets weten en dan komen we er wel uit.

TT78 toch terug vrij.

nieuwe prijzen:
TT78 - 250 euro
TT606 - 250 euro
HD800 - 600 euro

Schopje! Prijzen zijn nog licht bespreekbaar, ruilvoorstellen welkom. Ik ben een schappelijke mens dus stuur me gerust een berichtje bij interesse :)

Back