• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Custom Jaspers 6D-53B Dumcomputer/19" rack synth stand + Holders

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Counterfeit

Stamgast
Hallo daar!

Ik ben begonnen met de afbreken van de studio. Hierdoor heb ik de volgende zaken te koop:

Jaspers 6D-53B - Yes je leest het goed, de binnenmaat van deze door mijzelf op maat gezaagde Jaspers 6D-120B is nu 53cm. Deze is daardoor ideaal om 19" synths en diverse drumcomputers, zoals Peak, Hydrasynth, RD8, RD9 of een Korg Arp 2600 op te zetten waardoor je een rack krijgt die erg netjes eruit ziet en ook stevig is. Zie foto's met gear ter illustratie.

Uiteraard uitgevoerd met 40cm holders, op 1 set na, deze is 36cm (moest deze destijds inkorten).

Gezien deze is neergezet in de studio en er nooit meer uit geweest, verkeert deze in nette staat. Ik heb deze oppervlakkig gecontroleerd maar ik heb geen plekjes kunnen vinden met diepe krassen.

Hoogte: 170cm
Binnemaat: 53cm
Diepte: 52cm

Prijs: €200,-

Daarnaast vond ik ook ook nog 3 losse sets Jaspers Holders, deze komen van een ander Jaspers stand.

2 sets Jaspers Holders 40B
1 set van Jaspers Holders 30B

Prijs: €25,- per set

Mocht je alles van mij overnemen: €235,-

Gezien het formaat van het rack: Graag ophalen in Amsterdam. Tegen km vergoeding kan ik deze ook bij je langs brengen.
Holders kunnen opgestuurd worden tegen extra kosten en risico koper, maar ophalen geniet de voorkeur.

Attachments

• Rack-3.jpeg
    Rack-3.jpeg
    154,9 KB · Bekeken: 169
  • Rack-4.jpeg
    Rack-4.jpeg
    189 KB · Bekeken: 160
  • Rack-1.jpeg
    Rack-1.jpeg
    278 KB · Bekeken: 142
  • Rack-2.jpeg
    Rack-2.jpeg
    147,9 KB · Bekeken: 147
  • Holders.jpeg
    Holders.jpeg
    279,4 KB · Bekeken: 168
1 Jaspers 40B set is verkocht.

Blijft over:
1 set 30B
1 set 40B

Prijs blijft mooi hangen op €17.50 per set en 2 voor €35,- :-)

Back