Pole live in Utrecht, morgen

funxiun

I'm the master of the 808
15-11-2003
Tivoli De Helling (vh. De Vloer).

zaal open 21:00
aanvang 22:00
entree €10,00

Ik ben er. U ook?

R.

Re: Pole live in Utrecht, morgen

Origineel geplaatst door funxiun
15-11-2003
Tivoli De Helling (vh. De Vloer).

zaal open 21:00
aanvang 22:00
entree €10,00

Ik ben er. U ook?

R.

pole is op zich ook wel vet - speelt ie aleen - of komt er nog iets anders?

Re: Re: Pole live in Utrecht, morgen

Re: Re: Pole live in Utrecht, morgen

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
pole is op zich ook wel vet - speelt ie aleen - of komt er nog iets anders?

Volgens mij neemt ie ook een rapper mee.

Oh..en DJ Zero One doet een electronische dub set voor en na het optreden.
In 'de lounge' staan ook nog wat gasten te draaien.

't Beloofd wel weer gezellig te worden.

R.

Als Pole morgen een rapper meeneemt ben ik zeer verbaasd. Ik weet nml van niks en er is ook maar voor een persoon een vlucht geboekt.
Een zekere Bas van Koolwijk verzocht met zijn laptop een voorprogramma met video van ongeveer 20 minuten. DJ's deze avond zijn Onanon (die naam verbaast me nog steeds), Zero One en Freek Fabricius.
Ik heb vrij en kom ook. Gezellig he ?

Groetjes,
Allert

Origineel geplaatst door Allert
Als Pole morgen een rapper meeneemt ben ik zeer verbaasd. Ik weet nml van niks en er is ook maar voor een persoon een vlucht geboekt.
Een zekere Bas van Koolwijk verzocht met zijn laptop een voorprogramma met video van ongeveer 20 minuten. DJ's deze
avond zijn Onanon (die naam verbaast me nog steeds), Zero One en Freek Fabricius.

Okay, die rapper laat ie dus thuis (of hij is handbagage). Ik vond misschien vanwege de rapper die laatste CD niet echt geweldig.
Mooi zo! :duivels:

Ik heb vrij en kom ook. Gezellig he ?

Groetjes,
Allert

Nou, tot morgen dan!
En ga je nou niet ergeren aan het geluid :)

R.

Hee een goede collega van mij doet het geluid morgen en bovendien is het geluid in Tivoli de Helling een kleine droom. Iedere keer als ik daar een band sta te mixen denk ik: Ja, zo moet het. En dat met een eeuwenoud opgelapt PA. Zo zie je maar weer dat akoestiek alles is. In Tivoli Oudegracht hebben we drie keer nieuwere en duurdere PA maar de akoestiek werkt ons daar nou eenmaal tegen.
Dus morgen ga ik alleen maar genieten van het geluid !

Gr,
Allert

Origineel geplaatst door Allert
Hee een goede collega van mij doet het geluid morgen en bovendien is het geluid in Tivoli de Helling een kleine droom. Iedere keer als ik daar een band sta te mixen denk ik: Ja, zo moet het. En dat met een eeuwenoud opgelapt PA. Zo zie je maar weer dat akoestiek alles is. In Tivoli Oudegracht hebben we drie keer nieuwere en duurdere PA maar de akoestiek werkt ons daar nou eenmaal tegen.
Dus morgen ga ik alleen maar genieten van het geluid !

Gr,
Allert

Mooi! Dus geen last van beroepsdeformatie! 8)

R.

Ik was gisteren in Den Bosch om het concert van Pole bij te wonen in W2. waanzinnige set, klonk een beetje dup achtig... lekker diep and good grooves......Heb 'm nog even gesproken, goeie gast with no air :)

Moeite waard om te gaan luisteren ;)

Origineel geplaatst door sander
Wat is dat voor muziek?

Electronische dub/glitch.
Ik vind het hartstikke mooi.

Luister zelf:
Pole

Op de site kan je wat mp3's van 'm downloaden.

R.

Gaat dat zien! Gaat dat zien! Ben zelf nog zwaar onder de indruk van een concertje van hem in Brussel zo'n 2 jaar geleden. Clavia Nord Modular, mengtafel, laptopje (met Logic) en een delay (digitaal), geweldig gewoon. Is idd een hele relaxt persoon, en een heel visionair artiest. Zijn label ~scape (met oa Jan Jelinek, Farben, Kit Clayton) heeft ook heel sterke releases. Echt my cup of tea.

Back