Gespot: MFB freaks Meeting 2025 in Den Bosch op 5 april 2025

Gespot: MFB freaks Meeting 2025 in Den Bosch op 5 april 2025
Geplaatst door XAMP
Den Bosch
Zaterdag, 5 april, 2025 - 10:00
Tot: Zaterdag, 5 april, 2025 - 17:00
(---)
Categorieën

Aankomende data
Alle tijden worden weergegeven voor tijdzone: Europe/Amsterdam

Dit event is afgelopen

XAMP

Nieuwkomer
Ik kwam dit event tegen in Den Bosch van MFB freaks.
Ik ben niet betrokken bij de organisatie, maar het leek mij wel leuk om dit event langs deze weg te delen omdat het raakvlakken heeft met vintage audio en vintage synthesizers.
Misschien ook interessant voor leden van het Synth forum?

"Op zaterdag 5 april zal de MFBfreaks Meeting 2025 plaatsvinden. Dit gebeurt wederom op onze vaste locatie, Wijkcentrum De Stolp aan de Rijnstraat 497 in Den Bosch. Omdat de meeting wordt georganiseerd vanuit het MFBfreaks Forum, is daar ook de meeste informatie en communicatie te vinden, klik naar de afdeling Updates en Mededelingen voor alle Meeting gerelateerde onderwerpen. Inschrijven voor de Meeting is gewenst en kan via dit Google formulier worden gedaan. Hiervoor heb je geen Google account nodig.
De entree voor de MFBfreaks Meeting 2025 bedraagt 16 Euro en dient ter plaatse per pin te worden voldaan aan de bar. Hierbij inbegrepen zijn ook dit jaar twee broodjes en een kop koffie of thee tijdens de lunch. De exacte aanvangstijd is op het moment van schrijven nog niet bekend, maar het zal rond 10:00 – 11:00 uur zijn. De eindtijd zal rond 17:00 uur zijn. Houd het forum in de gaten voor last minute details."

Meer info en inschrijven kun je vinden op:

Doeme, zat ik mijn MFB Tanzbar al op te warmen, maar het gaat blijkbaar over iets anders…

Ik ben erg tevreden over mijn MFB speakers van Philips. Ik gebruik ze als studio monitoren.

Ja, heeft eigenlijk weinig met synths te maken.

Voorloper van de actieve studiomonitor, of waren die er destijds ook al van andere fabrikanten ?

Het bijzondere aan die speakers is niet dat er al een eindversterker in zit (weet zo even niet of ze daar de eerste in waren), maar het feit dat er een terugkoppeling op de speaker naar de ingang van de eindtrap in zit om vervorming te elimineren/verminderen.

Ik ben erg tevreden over mijn MFB speakers van Philips. Ik gebruik ze als studio monitoren.

Heb ik ook gehad 22hr… weet niet meer maar 3 weg in 1 kast vrij groot top units en zonder reflex poort zo goed laag, toevallig zat ik afgelopen week weer even op hun site naar dat reproductie model te kijken.

Ben een keer bij ze op locatie geweest toen ik van m’n collectie af wilde. Toch beetje spijt van.

Back