• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse Eurorack + Dronelab + Speak & Spell + RV70

Ruistuin

ruisvanger
Ik heb nog het een en ander aan eurorack spullen dat weg mag, het is ingebouwd in een zelfgebouwde koffer (zie foto's) en bevat 2 buss boards van doepfer en een voeding voor het geheel.

Het geheel mag weg voor de vraagprijs van 600 euro incl. koffer, en het is ook mogelijk om op losse modules te bieden.

Gieskes Sampler Voicerec1b € 125
Gieskes VCO fan VCO € 125
Gieskes VU Percussion € 125
Blue Lantern Mr Blue VCO € 100
Falafular Speedbump LFO € 70
Falafular Clawbell € 50
Doepfer A-146 LFO € 50
Doepfer A-103 VCF € 50
Doepfer A-124 VCF € 50

Verder heb ik nog het volgende in de aanbieding:

Dronelab V2 vraagprijs € 150
Zeer leuke dronesynth, 4 oscs, leuke filter en distortion sectie, sequencer aan boord.
in gebruikte staat

Speak & Spell circuitbent vraagprijs € 100
Gebend door Circuitbenders.co.uk

Boss multi effect RV70 RV-70 vraagprijs € 50

Het is te zien en te testen in Eindhoven.
Laat het me maar weten als je ergens vragen over hebt.

Prijs verlaging:

Gieskes Sampler Voicerec1b € 115
Gieskes VCO fan VCO € 115
Gieskes VU Percussion € 115
Blue Lantern Mr Blue VCO € 90
Falafular Speedbump LFO € 60
Falafular Clawbell € 45
Doepfer A-146 LFO € 45

Boss RV70 RV-70 € 45

Voor de koffer zelf weet ik niet zo goed wat ik kan vragen, het gaat in principe om een oude koffer, met daarin 2 buss boards en voeding. Ik probeer er zometeen alsnog ff foto's van online te zetten.

Verder heb ik nog een hele zwik aan 15cm kabels, daar mogen er ook wel een stuk of 20 weg. Geen idee wat voor prijs ik daarvoor kan vragen :) 40 euro?

Noem maar ff een prijs

Back