Dj Dilago en Ranger - Muziek voor de Middenklasse (2018 nieuw!!)

Dilago

Ouwe rot
Het is weer weekend dus ook dit jaar zetten we de traditie voort.

Deze track heb ik flink wat vlieguren inzitten, naar mijn onbescheiden mening geen ijdele uren! :D

Ik zou zeggen: zet het volume maar op stevig en reacties worden gewaardeerd!

Groet,

Dilago

Attachments

• dj dilago en ranger - middenklasse.mp3
    3,8 MB · Bekeken: 149
Lekkere beat hoor, met veel oog voor detail. Korte breakjes, geluidjes en overgangen. De rap komt ook goed door. Ik ben totaal geen kenner van dit genre, maar ik mis wel contrast in de begeleiding en beat. Je knalt hem er vol in en dan blijft hij zo het hele nummer. Daar zou ik meer mee spelen. Partijen in de filter, aan en uit, even alleen de beat en bas etc. Maar overall een fijne track :W

ja hoor jongens, weer een hele fijne track. Helaas, als Belg zijnde, versta ik niet altijd alles.. maar ik vond hem heel goed. Jullie zouden samen moeten gaan optreden ;)

Ik behoor tot de onderklasse, dus had beter niet kunnen luisteren.. :-D

:W

Ik behoor tot de onderklasse, dus had beter niet kunnen luisteren.. :-D

:W
Haha ik ook en ik heb 't geproduceerd dus het kan! :okdan:

Ik heb geen ervaring met het mixen van dit genre, maar je stem 'in' de loops mixen ipv ze er boven op te leggen zoals het nu klinkt, is niet makkelijk.
Daarvoor moet je een neger zijn. (LOL)
Hoewel de track te pruimen is, had iets meer variatie (gimmicks) gemogen.

Beat klink lekker, jullie stemmen wat onduidelijk.. Klinkt een beetje als een brei.

Zit iets teveel laag in the vocals denk ik? Maar lekkere beat wel! Ik zou die vocals wat minder dominant maken.

Lekkere track !! Meer breaks ! Progressie !

Opbouwende kritiek:
Vocals. Sluit me aan bij KSUS. Teveel laag in de vocals ? Soms vallen ze ook weg tegen de beats.
Mijn vermoeden is dat het met de mic te maken heeft. Op een of andere manier sluit het niet goed aan bij de muziek. Te plat te dood.

Lekker bezig! Lekker doorgaan!
Wanneer het eerste optreden ? :D

Dank voor de reacties! Het mixen ligt me niet zo, dus dat blijft problematisch tenzij ik het uitbesteed of ooit nog leer. ;)

Nette track weer jongens 8) Valt me ook iedere keer weer op dat jullie instrumentale gedeelte echt een "Hip Hop feel" heeft, funky.

Fijne beat sowieso! En inderdaad, wat mensen vaker zeggen; die vocals liggen er zo moeilijk in dat het niet ten goede komt terwijl ik wel hoor dat jullie degelijk spitten.

Ik wil best wel een keer eentje onder handen nemen om te kijken of ik daar wat aan kan doen, als jullie dat willen natuurlijk

Dank voor de reacties!

@ John E Mitchell, bedankt voor het aanbod en dat willen we zeker wel!

Ja doe ik, ik zal nog ff nadenken over welke track en dan stuur ik je een bericht!

Ik heb John E Mitchell de losse sporen gestuurd van ons nummer 'asjemedist' en ben benieuwd of hij er iets mee kan. Zo ja, dan houd ik jullie op de hoogte.

Vandaag heb ik mijn vocalen overnieuw opgenomen van 'middenklasse' want ik was niet helemaal tevreden. Nu ben ik tevreden genoeg. Indien een moderator meeleest mag de file in de openingspost wel verwijderd worden.

Ben benieuwd of jullie het verschil kunnen horen en waarderen.

Groet.

Attachments

• dj dilago en ranger - middenklasse.mp3
    3,8 MB · Bekeken: 153
Back