dj r2
Joepie de poepieeeeee
Ai, ben ik aan het rondneuzen zie ik dit ik mezelf even netjes moet voorstellen.
Nou goed, laat ik dan maar beginnen.
Maar ik ben met muziek begonnen ergens in de jaren 80 was toen wat aankloten op de MSX ik geloof dat dat ding een 3 stemmige chip had, weet ik veel.
Weer een stuk later zal eind 80 geweest zijn, ben ik begonnen met houseplaten kopen. Alles wat toen uit kwam had m'n interresse. Het was natuurlijk nog heel erg nieuw maar ik vond het heel tof.
Tja en dan het onvermijdelijk uitgaan, jaren een vaste verblijfplaats in Parkzicht gehad. En toen werd het Gabber en daarin heb ik me heel goed kunnen vermaken totdat alles en iedereen ineens gabber wilde zijn, tja dan hou ik het toch weer voor gezien.
Het verhaal loopt een beetje door mekaar maar ergens halverwege 90 heb ik een Amiga gekocht, tjonge jonge dat was me wat spelen met (wat was het protracker ?) sampletjes in laden en a la fasttracker afspelen over maar liefst 4 KANALEN !!!!! Kheb hem nog ergens staan.
Tja later werd het bewerken met de pc, hier wat software :
FASTTRACKER ( gebruik ik nog steeds, nostalgie ?)
Fruityloops ( gebruik ik niet meer )
Rebirth ( 1st de 808 versie en later de 909 erbij !!!!! )
Reason ( nog steeds in gebruik, bevalt me goed )
Cubase VST ( sinds 1 maand, nog hoop te leren)
Ik zal hier en daar nog wel wat progjes zijn vergeten ( Rubberduck, softsynth, bla, bla )
Het wordt een beetje lang verhaal zo, dus ik ga maar eens afronden.
Ik ben ook al een paar jaar bezig met draaien, eerst oldskool, parkzicht nu techno. Zelfs draaien op party's
Even kijken heb ook nog wat hardware
MC-303, MS-1, TR-626 en sinds kort een MKS-50
Samen met Reason / Rebirth kan ik me eigen aardig redden.
Maar goed, voorlopig weer even genoeg over mij.
Greetinx DJ R2, RSI Records
( o ja heb vroeger ook het URK TERROR TEAM opgericht, dit is helaas door een te groot suk6 gestorven
)
Ineens heb je het, je wordt conducteur
Nou goed, laat ik dan maar beginnen.
Maar ik ben met muziek begonnen ergens in de jaren 80 was toen wat aankloten op de MSX ik geloof dat dat ding een 3 stemmige chip had, weet ik veel.
Weer een stuk later zal eind 80 geweest zijn, ben ik begonnen met houseplaten kopen. Alles wat toen uit kwam had m'n interresse. Het was natuurlijk nog heel erg nieuw maar ik vond het heel tof.
Tja en dan het onvermijdelijk uitgaan, jaren een vaste verblijfplaats in Parkzicht gehad. En toen werd het Gabber en daarin heb ik me heel goed kunnen vermaken totdat alles en iedereen ineens gabber wilde zijn, tja dan hou ik het toch weer voor gezien.
Het verhaal loopt een beetje door mekaar maar ergens halverwege 90 heb ik een Amiga gekocht, tjonge jonge dat was me wat spelen met (wat was het protracker ?) sampletjes in laden en a la fasttracker afspelen over maar liefst 4 KANALEN !!!!! Kheb hem nog ergens staan.
Tja later werd het bewerken met de pc, hier wat software :
FASTTRACKER ( gebruik ik nog steeds, nostalgie ?)
Fruityloops ( gebruik ik niet meer )
Rebirth ( 1st de 808 versie en later de 909 erbij !!!!! )
Reason ( nog steeds in gebruik, bevalt me goed )
Cubase VST ( sinds 1 maand, nog hoop te leren)
Ik zal hier en daar nog wel wat progjes zijn vergeten ( Rubberduck, softsynth, bla, bla )
Het wordt een beetje lang verhaal zo, dus ik ga maar eens afronden.
Ik ben ook al een paar jaar bezig met draaien, eerst oldskool, parkzicht nu techno. Zelfs draaien op party's
Even kijken heb ook nog wat hardware
MC-303, MS-1, TR-626 en sinds kort een MKS-50
Samen met Reason / Rebirth kan ik me eigen aardig redden.
Maar goed, voorlopig weer even genoeg over mij.
Greetinx DJ R2, RSI Records
( o ja heb vroeger ook het URK TERROR TEAM opgericht, dit is helaas door een te groot suk6 gestorven
)Ineens heb je het, je wordt conducteur