• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland JV-880, Akai S3000XL (2x) en Korg Volca Sample/Beats/Keys te koop

Aottens

Stamgast
Hi allemaal, bij deze gaat mijn hele serie volca's eruit. Ik heb er veel plezier mee gehad, maar ik wacht op Behringer model D, dus ja, dan moet er weer wat geld komen.

Ik heb in de aanbieding:

- Volca Keys - 100 euro
- Volca Beats - 110 euro
- Volca Sample - 120 euro

Als je alles in 1x wil komen, stuur dan even een berichtje, als je verder interesse hebt natuurlijk ook! Eventuele foto's kan ik nog sturen als daar behoefte aan is.

Weinig interesse nog...

Ik voeg er wat aan toe:

- Akai S3000XL met 32MB RAM 2 beschikbaar, 80 euro p. stuk.
- Roland JV-880 front paneel is mooi, boven en onderop wat krasjes 100 euro.

Als je vragen hebt of foto's wil zien, stuur een berichtje! Prijzen zijn misschien enigszins onderhandelbaar, maar ook daarvoor kan je het beste een berichtje sturen :)

Mods, kunnen jullie de titel aanpassen naar "Korg Volca Keys/Beats/Sample + Roland JV-880 + Akai S3000XL"?

Alvast bedankt!

Kick! Als je interesse hebt, stuur een berichtje, wie weet is er wat te onderhandelen!

Alles staat nog te koop!

Kleine prijsdrop voor de volca's, 3 stuks voor 300 euro. Dus, 100 euro per stuk! Bij de Beats en de Keys heb ik de originele doos nog.

Mods, kunnen jullie de titel nog voor mij aanpassen naar:
"Roland JV-880, Akai S3000XL (2x) en Korg Volca Sample/Beats/Keys te koop"

Alvast bedankt!

Alle volcas zijn verkocht.

De S3000XL's zijn gereserveerd.

Dus alleen de JV-880 is nog over. Kleine prijsdrop, 90 euro! Wie maakt me los? :)

Back