[electro] zo das er weer 1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
na alle ophef moet ik ook maar ff luisteren...zit hier samen met Tim te l uisteren, die vind het echt helemaal nix, ik vind het zelf nog wel meevallen..ben ook wat meer into dit soort electro, maar ik vind het geen spannende track, maw als labelbaas zou ik em niet uitbrengen, als DJ niet draaien en als consument niet kopen..maar slecht is ie ook weer niet....alleen de mix is idd niet lekker, dat geluid is echt veel te hard in de mix *voor mijn smaak* ....

maargoed...dat is allemaal subjectief, als je er tevreden mee bent dan is dat mooi.....komen we op het volgende puntje: je vraagt natuurlijk wel eenbeetje om dit soort reacties als je keihard gaat zeggen dat ie raar klinkt en dat zus en zo niet helemaal lekker zit....da's net alsof ik ineens een compleet verneukte track online ga zetten, dat erbij ga posten dat dit en dat niet klopt, en vervolgens als mensen zeggen dat dit en dat niet klopt er hard tegenin ga door te zeggen dat het underground is en dat ik dat gewoon lekker vindt...dan had ik mezelf in eerste instantie natuurlijk al niet soort van moeten verontschuldigen....

overigens: het feit dat iets wordt uitgebracht zegt imho weinig tot nix over de kwaliteit van een nummer..er komt zoveel meer bij kijken: vriendjes/vriendinnetjes, track-record, live-gigs etc.etc..

Nou ik heb hem net gemasterd, door de EQ van de Tascam 3700, een toefje SPL, een klein beetje analoge delay & spring reverb om het stereo te maken (niet schrikken Sander :D...ik ben in ieder geval van de compressor afgebleven)...en op Quantigy master tape gezet....het klinkt echt ongelofelijk goed...super episch en ruimtelijk. Maar enfin, je hoort wel op het plaatje.

prima track, sander. ik had net met smackos gebeld en even gehoort wat hij ermee heeft gedaan en volgens mij komt het allemaal goed.

in het kader opbouwende kritiek; het geheel krijgt heel veel swing van het live keyboard spel maar ik heb het idee dat je af en toe van keyboard wisselt en dat de verschillende hoeveelheden attack van de geluiden je dan parten spelen in je timing?

oh, en zo vies klinkt hij helemaal niet voor mij, in het kader "bunker artiesten" klinkt de nieuwe orgue electronique veel viezer.

olaf, kan jij mischien wat meer vertellen over die vriendinnetjes van sander?

Origineel geplaatst door Kassen
olaf, kan jij mischien wat meer vertellen over die vriendinnetjes van sander?

Ik denk dat 'ie bedoeld dat Bunker 1 grote incestueuze kliek is.

En eerlijk gezegd krijg ik dat gevoel ook wel eens hoor.

R.
(OK, maak me maar af op GD ;-) )

Origineel geplaatst door funxiun

R.

da's niet incesteus, dat is heel normaal in onze cultuur. :-p

'k heb je password daar veranderd naar "pielemuisje", het is maar dat je het even weet.

Kas.

da's niet incesteus, dat is heel normaal in onze cultuur. :-p

'k heb je password daar veranderd naar "pielemuisje", het is maar dat je het even weet.

Kas.

;)

Hij is leuk! :)

R.

Wat een gezever, leuke track, geen classic. Bepaalde geluiden hadden iets zachter of harder gemogen.

Misschien is het beter om overdreven te gaan voor wat je maakt en de mix bijna expres te vergallen, dan al die gladde troep die je hoort.

Origineel geplaatst door Chinetti
:) Ja dat wordt nog lachen in de Nederlandse kraakpanden.

hoezo? 't klonk prima op de zuidwal voor mij. ik geloof dat er een verschil is tussen "vies" en "ongeschikt voor grote systemen". pole is "vies" voor mijn oor en klinkt overal prima. portishead is vreselijk "vies" en klinkt ook overal goed. ik zou er niet over inzitten.

Zo mijn topic is lekker populair zeg!!!!

hebben jullie ook allemaal al mijn homepage bezocht :D
www.sendex.nl

Ok, ik heb net effe het mp3tje hier thuis over m'n nieuwe monitors geluisterd.
Nauw de mix is echt perfect!!!!!! Zonder dollen. en je moet bedenken dit is 64Kbs mp3!
Alleen de strings zijn misschien iets te hard (dat had ik al gezegt) maar das helemaal niet zo erg.

potverdomme Sander, tis best een vet nummer :okdan:

p.s. Kassen, sander en vriendinnetjes :dubbel:

hoezo? 't klonk prima op de zuidwal voor mij. ik geloof dat er een verschil is tussen "vies" en "ongeschikt voor grote systemen". pole is "vies" voor mijn oor en klinkt overal prima. portishead is vreselijk "vies" en klinkt ook overal goed. ik zou er niet over inzitten.

Zit ik ook niet! Ik vond het heerlijk klinken in de Zuidwal, dat is nu net wat ik bedoelde :) Ik ga er ook niet vanuit dat ze dit soort dingen op Black and White editions van Smegma of Odorex feestjes zullen spelen. Is het ook niet voor bedoeld, denk ik.

Origineel geplaatst door funxiun

R.

dat is wel erg kort door de bocht maar ik bedoel gewoon: als je mensen van een label kent is de kans groter dat je materiaal gereleased wordt dan dat je niemand daar kent....zo werkt dat gewoon, ik herken het ook bij mezelf.....je kent de persoon, de intentie, je weet of het wat is of niet qua lange termijn etc.etc..... ik bedoel: als ik deze track hoor, en vergelijk met dingen die ik wel es op bv global darkness voorbij hoor komen, dan hoor ik niet zo heel veel verschil, maar toch worden daar de meeste van die tracks niet eruit gepikt en gereleased, en deze wel (als ik het goed begrijp?), voor mijn gevoel heeft dat dus met het "netwerk" te maken...... maar zoals gezegd: geen negatief waardeoordeel hoor

Origineel geplaatst door olafmol
dat is wel erg kort door de bocht maar ik bedoel gewoon: als je mensen van een label kent is de kans groter dat je materiaal gereleased wordt dan dat je niemand daar kent....zo werkt dat gewoon, ik herken het ook bij mezelf.....je kent de persoon, de intentie, je weet of het wat is of niet qua lange termijn etc.etc..... ik bedoel: als ik deze track hoor, en vergelijk met dingen die ik wel es op bv global darkness voorbij hoor komen, dan hoor ik niet zo heel veel verschil, maar toch worden daar de meeste van die tracks niet eruit gepikt en gereleased, en deze wel (als ik het goed begrijp?), voor mijn gevoel heeft dat dus met het "netwerk" te maken...... maar zoals gezegd: geen negatief waardeoordeel hoor

lulkoek, het gaat om de muziek, niet om de vriendjes. En deze track komt helemaal niet op Bunker uit!
Denk je dat als jij grote vrienden bent met labelbaas, hij jou muziek ineens ook goed vindt.

Ok, ik heb net effe het mp3tje hier thuis over m'n nieuwe monitors geluisterd.
Nauw de mix is echt perfect!!!!!! Zonder dollen. en je moet bedenken dit is 64Kbs mp3!
Alleen de strings zijn misschien iets te hard (dat had ik al gezegt) maar das helemaal niet zo erg.

potverdomme Sander, tis best een vet nummer :okdan:

[/B]

mja.. :r :stupid

Nou nou

Nou nou

Ik vind het wel een aardige track hoor. In het begin loopt het wat stroef, maar die strings bevallen me wel. Mij benieuwen wat de uiteindelijke LP versie wordt, die Smackos heeft gemasterd. Ik vind deze versie lekker punk klinken! Over punk gesproken: hier een foto van Sanders vriendinnetje:
F1030032.jpg

Een foto, die geheel terecht aantoont dat jaren 80 new wave producties heden ten dage weer de standaard zijn. De brand in protools, en digitale high end rommel, terug naar de bandrecorder! :P

Re: Nou nou

Re: Nou nou

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Over punk gesproken: hier een foto van Sanders vriendinnetje:
F1030032.jpg

Een foto, die geheel terecht aantoont dat jaren 80 new wave producties heden ten dage weer de standaard zijn. De brand in protools, en digitale high end rommel, terug naar de bandrecorder! :P

Knappe vent die vriendin ! :r =)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back