• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Octatrack inclusief decksaver te koop

TMT

Dutch Touch
Ik bied mijn Octatrack te koop aan. De Octatrack komt inclusief decksaver, Elektron psu, Elektron USB kabel, handleiding, opslagkaart.

De Octatrack is in goede staat. Voorzien van de laatste update.

Zie ook mijn marktplaatsadvertentie:
Octatrack met decksaver
http://link.marktplaats.nl/m1244715...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Ad

Als je vragen hebt, stel ze gerust.

Voorstellen beneden 750 euro wijs ik direct af, dat dan weer wel.

Voorkeur voor ophalen, verzending kan, maar dan k.k.

Mvgr.

Tom

Bericht door een moderator:

Vraagprijs aub!!!

Aanbieden op basis van opbod is niet toegestaan.

Een verwijzing naar marktplaats.nl is niet afdoende, zie ook de forumregels omtrent het aanbieden van zaken op de synthforum.nl marktplaats.

Bericht door een moderator:

Vraagprijs aub!!!

Aanbieden op basis van opbod is niet toegestaan.

Een verwijzing naar marktplaats.nl is niet afdoende, zie ook de forumregels omtrent het aanbieden van zaken op de synthforum.nl marktplaats.

Staat in de link in de advertentie!!!!!! :)
maar bij deze nogmaals .........850 euro is de vraagprijs. Je mag iets anders voorstellen, zolang het boven 750 euro is.

Back