• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Feeler: MFB Dominion 1 (twee maanden oud)

barend

Ouwe rot
Ik bied hierbij mijn MFB Dominion 1 aan. In absolute nieuwstaat. 2 maanden gelden gekocht bij Musicstore en alleen thuis gebruikt. In absolute nieuwstaat dus! geen defecten of wat dan ook.

Deze synth is een van de betere mono synth die er te krijgen is momenteel. De klank is echt geweldig. Warm, dik en vet met veel karakter. Ik ben er echter achter gekomen dat ik toch liever een polyfone desktop synth heb. Het formaat van de Dominion 1 is eigenlijk te groot voor in mijn thuisstudio.

Vaste prijs is 1080 euro (exclusief kosten voor het opsturen indien nodig). Dan heb je dus voor 300 euro minder een nieuwe Dominion met garantie (3 jaar is dat dacht ik bij Musicstore).

Geen ruil! Een 1 op 1 ruil met een Novation Peak (zelfde prijsklasse) wil ik in overweging nemen.

IMG_1199.jpg
IMG_1199.jpg
IMG_1201.jpg
Voor foto's kun je me een bericht sturen. Embedden lukt hier niet.

Back