Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door virkaz
ik ben madtracker van het 1e uur, maar ik volg renoise altijd op de voet, strakke versie wordt dit in mijn ogen.
zou de prijs ook omhoog gaan?
Origineel geplaatst door forcesupreme
Ik kan je aanraden om Renoise te kopen! Voor de prijs hoef je 't zowiezo niet te laten. [/B]
Ik mis alléén die klote sample-record functie in de sample-editor.
cosmieOrigineel geplaatst door cosmiq
Helemaal mee eens!!!Ik mis alléén die klote sample-record functie in de sample-editor.
Zijn er niet meer mensen die de record-sample optie missen? dan kunnen we taktik samen lastig vallen ofzo,.. In de WIP hadden de meeste mensen er ook voor gevote maar IT-alien zegt dat het nog niet in 1.5 komt.. haat zooi.. Het zou zo ideaal zijn om gewoon rechtstreeks van m'n synths te samplen..
maarja toch
renoisecosmie
Ben ook Madtracker van het 1e uur geweest, maar Renoise is imo in alle opzichten stukken beter! En die ontwikkeling van MT3 blijft ook maar duren. Er zit ook maar 1 persoon achter de ontwikkeling er van toch? Die Yannick.
Ik kan je aanraden om Renoise te kopen! Voor de prijs hoef je 't zowiezo niet te laten.
Ook mee eens! (over het sampler gebeuren dan...). Lijkt me toch niet zo lastig in te bouwen, gezien het feit dat FastTracker2 het ook had. Erg lastig werken, eerst Cool Edit starten, samplen, opslaan, en weer openen in Renoise.
Heb er al een keer voor gevote bij dat WIP gebeuren meen ik...
Het liefst direct gekoppeld met het instrument waarbij hij hoort.
de effecten zijn van veel betere kwaliteit (vind ze ook niet slecht trouwens de renoise effecten)
)