• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Teenage engineering OP-1, Birdkids Bataleur, DAD2402 te koop

Maarten Vos

Ingeburgerd
Teenage engineering op-1 €699
Na veel wikken en wegen verkoop ik mijn op-1.
Goede staat alleen het interne microfoontje heeft soms wat kuren, ik gebruik meestal toch de line-in met een externe mic of zoom, die werkt nog perfect. Dit is trouwens heel makkelijk te verhelpen als je zou willen met: https://www.ifixit.com/Guide/Teenage+Engineering+OP-1+Connector+Board+Replacement/19125

Birdkids The Bataleur (als nieuw) €499
In nieuwstaat verkerende Birdkids Bataleur MK2.
Prachtige VCO met filter. Ik doe hem weg ivm dat ik er meerdere heb en afwisseling wil.

Digital audio denmark 2402 converter €400
Prachtige highend AD/DA converter. Hele mooie sound. Ik heb er 2 waarvan 1 overbodig in mijn setup.
Recording; mastering.
Key Features:
24-bit ADC and DAC sections clock- ing at all standard sampling rates between 32 and 96 kHz; unit also features sample rate conversion from any standard digital input frequency (32-96 kHz) to any dif- ferent output frequency.

Alles is te testen in mijn studio in kytopia in Utrecht.

fD5Jfn

Back