• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Quasimidi Rave-o-lution 309

roog909

Ingeburgerd
Aangeboden, quasimidi rave-o-lution 309, typische technobak uit de jaren 90. Klinkt en werkt prima. Ooit door mij gekocht lang geleden, maar sinds de aanschaf van mn machinedrumm staat deze een beetje stil... Kan verstuurd worden of getest en opgehaald in Haarlem. Heeft IO expansie etc. Incl flightcase, geprinte manual en originele adapter.

Stuur me een berichtje bij interesse, vraagprijs is 250 euro. Ruilen is geen optie, ik probeer juist de collectie een beetje uit te dunnen.

Attachments

• IMG_8620.jpg
    IMG_8620.jpg
    78,8 KB · Bekeken: 215
  • IMG_8621.jpg
    IMG_8621.jpg
    56,5 KB · Bekeken: 192
  • IMG_8622.jpg
    IMG_8622.jpg
    44,8 KB · Bekeken: 193
  • IMG_8628.jpg
    IMG_8628.jpg