elektrofunk
THE ROBOTS ARE COMING
Hoi,
Ik heb een cymatic audio utrack24 in de aanbieding (heb er eentje dubbel).
Voor diegene die dit product nog niet kent: het zijn eigenlijk 2 producten in 1 en word geprezen om zijn goede kwaliteit / mogelijkheden voor weinig geld.
USB AUDIO INTERFACE
werkt perfect als audio interface 24 kanalen in en 24 kanalen uitkaart over usb.
STAND ALONE RECORDER / PLAYER
24 kanelen *zowel in als uit..* recorder en speler
(simpel te bedienen en rechtstreeks recorden via het frontpaneel op usb drive )
.... zelfs uit te breiden door max 4 units aan elkaar te koppelen voor een massive 96 ins and outs!
ook uit te breiden voor MADI en ADAT mogelijkheden.
Reden voor verkoop:
Ik heb er eentje goedkoop op de kop kunnen tikken maar is eigenlijk overkill voor mij.
Mag voor hetzelfde goedkope bedrag weer de deur uit zodat er iemand anders blij mee is!
prijs 200.- incl doos en orginele adapter : staat is als nieuw! let op: weg is weg en graag ophalen centrum Tilburg of verzendkosten voor koper.
Ik heb een cymatic audio utrack24 in de aanbieding (heb er eentje dubbel).
Voor diegene die dit product nog niet kent: het zijn eigenlijk 2 producten in 1 en word geprezen om zijn goede kwaliteit / mogelijkheden voor weinig geld.
USB AUDIO INTERFACE
werkt perfect als audio interface 24 kanalen in en 24 kanalen uitkaart over usb.
STAND ALONE RECORDER / PLAYER
24 kanelen *zowel in als uit..* recorder en speler
(simpel te bedienen en rechtstreeks recorden via het frontpaneel op usb drive )
.... zelfs uit te breiden door max 4 units aan elkaar te koppelen voor een massive 96 ins and outs!
ook uit te breiden voor MADI en ADAT mogelijkheden.
Reden voor verkoop:
Ik heb er eentje goedkoop op de kop kunnen tikken maar is eigenlijk overkill voor mij.
Mag voor hetzelfde goedkope bedrag weer de deur uit zodat er iemand anders blij mee is!
prijs 200.- incl doos en orginele adapter : staat is als nieuw! let op: weg is weg en graag ophalen centrum Tilburg of verzendkosten voor koper.
sorry mensen... al verkocht!