• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Utrack24 - 24 in / out interface + recorder

elektrofunk

THE ROBOTS ARE COMING
Hoi,

Ik heb een cymatic audio utrack24 in de aanbieding (heb er eentje dubbel).
Voor diegene die dit product nog niet kent: het zijn eigenlijk 2 producten in 1 en word geprezen om zijn goede kwaliteit / mogelijkheden voor weinig geld.

USB AUDIO INTERFACE
werkt perfect als audio interface 24 kanalen in en 24 kanalen uitkaart over usb.

STAND ALONE RECORDER / PLAYER
24 kanelen *zowel in als uit..* recorder en speler
(simpel te bedienen en rechtstreeks recorden via het frontpaneel op usb drive )
.... zelfs uit te breiden door max 4 units aan elkaar te koppelen voor een massive 96 ins and outs!

ook uit te breiden voor MADI en ADAT mogelijkheden.

Reden voor verkoop:
Ik heb er eentje goedkoop op de kop kunnen tikken maar is eigenlijk overkill voor mij.
Mag voor hetzelfde goedkope bedrag weer de deur uit zodat er iemand anders blij mee is!

prijs 200.- incl doos en orginele adapter : staat is als nieuw! let op: weg is weg en graag ophalen centrum Tilburg of verzendkosten voor koper.

Attachments

• IMG_0795.jpg
    IMG_0795.jpg
    18,3 KB · Bekeken: 108
  • IMG_0796.jpg
    IMG_0796.jpg
    43,5 KB · Bekeken: 97
  • IMG_0797.jpg
    IMG_0797.jpg
    33,5 KB · Bekeken: 102
Back