Playful Comets - ergens tussen Dance en Ambient

Mystahr

Ingeburgerd
Yep, weer eens een nieuwe track.

De eindmix heeft heel wat zweet en tranen gekost (en ik geloof zo'n tien verschillende opnames)

Ik ben er trots op.

Klik de hi-fi button om hem van de stream te luisteren (hoef je niet voor te registreren)

Playful comets:
http://www.soundclick.com/bands/2/mystahrmusic.htm

Gemaakt met diverse soft-synths (allemaal freeware) en de SY 85 in Vst 5.1

Ik wil best mijn mening geven maar kan je track niet "loaden"
Heb je geen homepage of zo waar je hem op kan zetten

Laat ik dan maar de spits afbijten

Laat ik dan maar de spits afbijten

De gebruikte geluiden vind ik zeker goed.

Maar...

Ik mis een melodie die mij, als luisteraar, doorheen de song loodst. Het lijkt wel of je je enkel op de achtergrondmuziek hebt toegespitst.

Ik heb ook even naar enkele andere van je songs geluisterd en ook daar merk ik hetzelfde op.

Tja, klinkt misschien wat 'hard'.

Volgens mij zouden je songs veel aangenamer te beluisteren zijn indien er ook geluiden op de voorgrond treden en de toon aangeven.

kheb hem een paar keer beluisterd en ik moet zeggen dat ik hem
wel goed vindt. het heeft niet echt iets catchy maar meer iets
voor op de achtergrond zoals Hover zei. maar tis toch wel iets
speciaals. maar misschien kan je het arrangement nog iets strakker
maken. want de geluiden enzo vinnek zeer goed, maar het arrangement
komt een beetje "slordig" op me over. weet niet aan wat het
juist ligt. maar dat terzijde. ga zo door :z

Equo.... geduld.... Ik weet het, ik zou een eigen site moeten opzetten. Komt zeker...

Hover ... weet je... ikzelf vindt het geweldig klinken en zoals je al opmerkte met de andere tracks is dit ook een beetje mijn stijl..... meer subtiel dan leidend.... Toch bedankt voor de feedback, is goed om te weten hoe andere mensen dit horen....

Iszie... Arrangement en eind-productie is op dit moment waar ik nog het meest moet leren. Sound-design gaat me goed af (ben zelfs gevraagd patches te maken voor een nieuwe soft synth die dit jaar nog moet uitkomen). Ik ga zeker door, want de kick die ikzelf krijg is enorm..... Bedankt man, en jouw stijl en muziek kennende ben ik blij met je woorden....

Back