Wersi Max 1 manual nodig

Imipolex

switchboard operator
Gemerkt dat ik deze 'cheese' module best kan gebruiken voor kleine toevoegingen, maar... ik heb geen manual erbij en de interface is cryptisch, zacht uitgedrukt. Ding reageert niet op 'omni-off' vanaf de sequencer, zodat ie steeds ongewenste bijgeluiden door m'n mix heen gooit, weet iemand iets meer van dit ding? Of beter nog, wie heeft een manual en weet hoe ik 'm op een specifiek midi-kanaal kan zetten?

Hey, dat duurde nog best wel lang! :D
Ik had toch gezegd: hij is 'pittig in de bediening'? (understatement).

In ieder geval, ik had 't ook al es geprobeerd, hierzo. Verder heb ik zelfs geprobeerd Wersi zelf te mailen.
Na de automatische "dankesjeun" mail heb 'k heb nooit meer wat gehoord! :gaap: Jammerrrr...

Die OMNI-ON, doet-ie dat altijd? Ik had na lang fiedelen ook gezien dat je 'm namelijk kunt switchen van een soort 'performance' mode (1 midi kanaal) naar een multitimbale stand...

...en als je er echt niet uitkomt, dan is 25 Euro voor wat tambourijn & snare ook niet teveel betaald ;)
Trouwens, ik vond die digi-bell sound ook echt goed (a la wat je in Top Gun hoort).
Maar eh... ging je 'm nog modden, eigenlijk? 8~

Ja, dan moet ik ook maar eens 'lang gaan fiedelen', maar volgens mij zitten er een aantal midi-kanalen 'vastgebakken' toch? Nee, ik vindt het een leuk ding, ik hou wel van die 'outcasts' in apparaten-land, zeg maar. Modden, ja ga ik wel proberen, maar ik heb nog zoveel liggen, en ik ben nu eindelijk weer eens wat aan het maken met inzet van alles wat ik nu heb dat ook functioneert... Dus.
Is inderdaad weinig over te googelen.

WERSI hangmodul fantasztikus áron, amíg a készlet tart!

WERSI hangmodul fantasztikus áron, amíg a készlet tart!

[hierzo nog wat gevonden...]

Hehehehe... hoeveel is 15.000 forint?

Deze had ik je al gegeven, maar voor de zekerheid:
max15.jpg

Goed he! :W
Don't you just love the Internet? :biertje:

Oh ja, Synrise zegt dit:
M.A.X. 1 / pol psy exp bau 890 - 1280 (1990)
Dieses kleine Tischmodul, welches später auch in Rackform erschien, besteht aus einer 16-stimmigen 8-fach multitimbralen Klangerzeugung, wobei am Gerät selber kaum Parameter beeinflussbar sind. Vielmehr werden neue Klänge über MIDI Sys-Ex geladen. Unter anderem befinden sich im M.A.X. 1 auch 36 Drumsamples, welche in drei Drumsets organisiert sind. Der Speicher ist recht knapp bemessen, denn es stehen nur 27 batteriegepufferte RAM-Speicher zur Verfügung. Die Bedienung des M.A.X. 1 ist sehr schwerfällig, was durch das kleine vierstellige LED-Display kaum ausgeglichen werden kann. Bleiben noch die 32 Speicher zu nennen, die für das Sichern von Multimode-Konfigurationen gedacht sind. M.A.X. 1 wurde sowohl als Bausatz (890,- DM), wie auch als Fertiggerät (1280,- DM) angeboten.

M.A.X. 1 RACK / pol psy exp 1280 (1992)
Mit dem M.A.X. 1 identische Version im Rackformat (1 HE) und einigen kleinen Detailverbesserungen.

Heeee... moet je nou kijken wat van de week op marktplaats stond... z'n broertje! (MET HANDLEIDING!)
http://marktplaats.nl/markt/muziek/midiapparatuur/7697.htm
Misschien valt er wat te regelen?

Back