Rane of e&s.

Status
Please reply by conversation.

Jssn

Nieuwkomer
Ik zoek een E&S DJR 400 of 200

of een rane MP2014 of 2015

Ik zou voor de Rane gaan. Die E&S dude is echt helemaal ruk met service.

Die Rane is wel digitaal toch? Niet dat dat hoeft uit te maken, maar toch best anders :)

Yup. Daardoor ook meteen een geluidskaart.

Een Pioneer is ook digitaal. Toch zweren mensen bij dat ding. Ik draai liever op een Xone, maar niet omdat het analoog is. Als ik kan kiezen uit een Rane of een Xone, dan zou ik voor de Xone gaan. Ik heb een tyfus hekel aan Pioneer mixers... als ik zou moeten kiezen tussen een E&S of een Pioneer, dan zou ik toch de Pioneer kiezen.

Ik draai met een DB4, dus ben zeker niet anti. Maar als je specifiek om een E&S vraagt lijkt het me een issue dat je analoog wilt. Of is het echt enkel wegens rotaries?

Hoor veel klachten over build quality en goedkope componenten qua E&S, zou zeker even rondkijken naar de alternatieven als het om kleine analoge boutique dj-mixers gaat.

Wat voor muziek draai je? De rane is een stuk cleaner dan de E&S.. Beide een ander beest..

Ikzelf heb jarenlang en E&S en ben erg fan van het geluid..,de punch, de isolators en de vormfactor..
De rane vind ik zelf als een natte krant klinken,verschrikkelijk veel knopjes en opties ook.., lomp groot ding..Hele andere lay out en opties.. het is een beetje een appel met een peer vergelijken in deze..

Dat de service van jerome wat slecht is..,sja.., de man is oud.., spreekt geen engels..,klein bedrijfje.., lange wachttijd.. toch ben ik erg content met de mixer.

Buildquality, zitten wat haken en ogen aan.., de tulps aan de achterzijde zijn wat gevoelig,met name van de phono kanalen, heb ze weleens kapot gedrukt door te strakke huls van de tulp.. Zijn ook wat problemen geweest met het wisselen van de case fabrkant,screenprints nie helemaal OK..,

Andere opties die je serieus zou kunnen overwegen als je voor een rotary wilt gaan:

Condesa carmen of lucia,afhankelijk van wat je wilt qua opties..
Alpha recording system -> ARS MODEL 6700 DJ Mixer
Isonoe mixer -> Tank!

. Ik heb een tyfus hekel aan Pioneer mixers... als ik zou moeten kiezen tussen een E&S of een Pioneer, dan zou ik toch de Pioneer kiezen.

haha.,wauw.., ga eens snel je mond spoelen....

Zeker een trauma opgelopen door iemand die niet weet hoe ie met een E&S moet omgaan?

Ergens toch wel nieuwsgierig naar je motivatie wat betreft je standpunt ookal zeg je nu wel een beetje gekke dingen, helemaal gezien je achtergrond..

Status
Please reply by conversation.
Back