Ja, zo bekeek ik '120 Minutes', met Paul King. Toen had MTV nog iets te maken met muziek...... MTV ... VHS klaar en gaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, zo bekeek ik '120 Minutes', met Paul King. Toen had MTV nog iets te maken met muziek...... MTV ... VHS klaar en gaan!

Liedjes van de radio opnemen heb ik niet veel gedaan vroeger (ik zorgde dan dat ik wel ergens de hele LP vandaan haalde), maar in mijn jongere tienerjaren wel vaak 's avonds laat op vrijdag en/of zaterdag de VPRO waar ze elektronische muziek draaide - ik geloof een programma van Luc / Luuk Jansen met de naam Semtex? Vaak livesets van Chemistry en zelfs een keer het hele Prodigy concert dat in Central Studios was opgenomen en waar ik bij was geweest. Dat was wel tof om dan te hebben.

Nu luister ik nooit (meer) radio maar is er nog iets dergelijks op de radio te beluisteren? Programma's die niet dat voorgekauwde (betaalde) commerciële meuk draaien?
Jaaa, wel via internetradio:
- X-Rated op Concertradio
- Klangwelt etc op Laut.fm
- Abstrait op Laut.fm
- Open Sounds op WDR3
- Nova op RTE (als dat nog bestaat...)
etc
Nu luister ik nooit (meer) radio maar is er nog iets dergelijks op de radio te beluisteren? Programma's die niet dat voorgekauwde (betaalde) commerciële meuk draaien?