• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektron Machinedrum sps1 UW mkI

Occult Audio

Ingeburgerd
Machinedrum sps1 mkI UW

Nog de eerste versie met sample functie, wordt al lang niet meer gemaakt. Stuk zeldzamer dan de mk2 en de prijs zal in de loop van de jaren nog stijgen.

Voor de liefhebber, verzamelaar of livemuzikant is dit een echte topper. Werkt nog steeds prima na al die jaren. Alle knoppen werken netjes, sequencer loopt gelijk een klok. Het jogwheel slaat soms een tik over, maar dit kun je snel afleren. Met wat finesse krijg je het 100% juist.
(Was al als ik hem kocht van de vorige eigenaar. Is niet erger geworden op 3 jaar tijd)

Is 2x uit de deur geweest voor een live optreden, voor de rest altijd braaf in de studio gestaan. Is een echte klassebak, doe hem met pijn in m’n hart weg omdat ik de studio wat moet rationaliseren.

Oplader en manual zitter er natuurlijk bij, de doos heb ik helaas niet meer.

650 euro verzending inbegrepen, of afhalen te Gent.

( foto's volgen nog)

foto's uploaden lukt niet.

speciale synthforum prijs:
630!

Last edited by a moderator:
Back