Beetje jammen met modular, acid en techno beat

SB-SIX

Ouwe rot
Ok gewoon wat plezier gemaakt van het weekend, geen mega complexe constructies dit keer maar gewoon lekker jammen, met een generative modular patch en wat digitakt jamming er over heen voor de beats. 1 take, love it or hate it, maar het is wat het is (ik kan deze niet meer aanpassen, want youtube kan je niet meer aanpassen)

Mooi Six, heel erg mooi en variërend. Heb er met plezier naar geluisterd. Die ruis die je af en toe hoort, is dat écht bewust gedaan of is dat een storing op je hardware ?

TOP !

:mega:

coole setup..

Ik zou persoonlijk knettergek worden van al die kabels.. te chaotisch voor me :)

Mooi Six, heel erg mooi en variërend. Heb er met plezier naar geluisterd. Die ruis die je af en toe hoort, is dat écht bewust gedaan of is dat een storing op je hardware ?

TOP !

:mega:

:okdan: Storing? Nee toch :) Wanneer hoor je ruis?

coole setup..

Ik zou persoonlijk knettergek worden van al die kabels.. te chaotisch voor me :)

Dank je! Heerlijk toch al die kleurtjes, ik wordt er wel vrolijk van :)

Leuk! met plezier naar geluisterd ook.

Je zegt 'te lang', maar zo tijdens het werken was het echt prima hoor ;)

leuk heur :)

kabeltjes? :D

petsj.jpg

:okdan: Storing? Nee toch :) Wanneer hoor je ruis?

:? ik heb nog eens geluisterd, maar dit keer met andere speakers. Raar genoeg, de ruis is er niet meer. Dus de fout ligt wellicht bij mij.

Op naar de volgende :P

Heel nice, dit soort filmpjes maken mij wel warm voor die modular handel :). Tip voor de digitakt, ik zie je af en toe de fill gebruiken. Als ik me niet vergis kan je YES -> PAGE indrukken en dan doet de fill het de volgende (pattern) ronde. Heb je handen vrij voor andere dingen :)

Relaxte peavy kabels, heb ik ook, rock 'n roll.

Zeker lekker hoor. Techno is niet mijn stijl maar kan deze wel pruimen, loopt lekker door. Ga hem nog een aantal keer luisteren :)
8):okdan: Ik maak ook niet vaak techno maar het is toch af en toe wel weer erg leuk om te doen :)

Heel nice, dit soort filmpjes maken mij wel warm voor die modular handel :). Tip voor de digitakt, ik zie je af en toe de fill gebruiken. Als ik me niet vergis kan je YES -> PAGE indrukken en dan doet de fill het de volgende (pattern) ronde. Heb je handen vrij voor andere dingen :)

Ja ben nog steeds super blij met het modular spul. Bijvoorbeeld de acid melodie, die wordt gevormd door 3 sequencers op verschillende tempo's waardoor er steeds andere nootjes tussen zitten. Ook komt er 1x per minuut een random gate langs die kleine random dingen veranderd aan de melodie en de triggers, waardoor het net ff een tikkie anders wordt naarmate de tijd vordert. Goeie tip voor de elektron, ik gebruik m inderdaad te weinig. De normale fill is wat meer voorspelbaar/immediate dus daar grijp ik vaak eerder naar.

Relaxte peavy kabels, heb ik ook, rock 'n roll.
Thanks :) Peavy moest ik even opzoeken, maar kom hier op uit: *D http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/peavy
Handsappie? haha

Hele toffe modular jam! Erg gave knetterende geluiden hoor. En ook mooi live een opbouw in elkaar gezet. Maak je zo'n complete sequence in de modular zelf, of heb je er nog een sequencer naast staan?
Opbouwende kritiek (je vroeg er zelf om :D ): naast die fraaie synths zijn de drums wel wat saai. Qua geluiden en structuur (dat snaretje op de 2e en 4e tel...)

Back