• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kurzweil K2000VPR - 775EUR

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lacertus

*ISOCHRONE*
Lieden!

Hier staat al een maandje of wat helemaal compleet werkeloos een hele mooie Kurzweil K2000VPR... Zoekt op het net en gij zult vinden dat dit ding geniaal is... maar helaas niet voor mij...

ik vraag er 775EUR voor, maar wil best ruilen voor iets leuks... MS20 - Machine Drum - iets vets met knopjes in elk geval!

Af te halen in Beek en Donk...

Groet,
Roy

...andere ruilideetjes

...andere ruilideetjes

...Virus A/B...TC Helicon Voiceworks...ION...FS1R...evolver...

kortom: leuk, lekker, vreemd, vet, bizar...

Groet,
Roy

...of...

...of...

of iets uit de Motif serie...of iets S80/90's...

kortom: een helehele goede rompler/synth mag ook (maar geen Roland!)

Groet,
Roy

...waarom hoor ik niets??? dit is echt een TOP-module! klinkt goed, werkt goed, helemaal niets mee aan de hand!

Kurzweil's VAST synthese is echt heel flexibel!

dit is een echte Synthesizer (met hoofdletter S dus!)

Groet,
Roy

Prijs is onderhandelbaar hoor!

Ik heb er nog een CD bij met wat geluiden en evt een 2GB SCSI HD voor patches op te slaan...

Groet,
Roy

Ik verlaag de vraagprijs naar 700EUR... en hier blijft hij op staan...

De K is nog niet verkocht zolang er geen slotje op zit...

Groet,
Roy :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back