• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Cubase Pro 9.5 & Absolute 3 USB-Licenser

Maartenp

Nieuwkomer
De dongle (USB-licenser) van Steinberg met daarop licenties voor Cubase Pro 9.5 en de complete Absolute 3 VST Collection (Halion 6, Retrologue 2, PadShop Pro, etc) bied ik aan voor:

EUR 650,-

Eigenlijke totaal waarde EUR 1000,-
(en met alle upgrades sinds SX misschien wel EUR 2000,- :))

Maar ik gebruik het de laatste jaren niet meer vanwege andere DAW's.
Dus daarom moet dit weg. Bij voorkeur de USB-stick ophalen en de overdracht regelen in Heiloo (vlak bij Alkmaar) of in Amsterdam (waar ik werk) afspreken.

Maarten

Zoals wel vaker gaat, op het moment van verkopen er echt mee gaan spelen en dan zien dat het toch wel een erg gave DAW is, met een workflow die voor mij veel fijner is dan die van Logic...
Dus toch maar niet verkopen... Maar er vanaf nu meer dingen mee gaan maken. :-)

Maarten

Back