wie o wie heeft er hier ervaring met de presonus firestation? vinnum na de recente prijsdaling wel erg interessant worden, aangezien ik nog steeds naar een firewire soundcard op zoek ben met minstens 4 ins en 4 outs.... die eikels van m-audio hebben die FW410 maar 2(!!!) inputs gegeven...achterlijk....... enniewee..die firestation heeft er dus genoeg, plus nog 2 mooie mic preamp ingangen enzo...en mLan support.............
dat ie maar 48KHz max heeft maakt me niet zo heel veel uit, 24bits vinnik belangrijker...maar hoe draait ie onder windoos? goeie lage latency? lekker stabiel? hoe zijn de drivers? kan je ook nog andere firewire apparaten op dezelfde firewire bus hangen als je de firestation eraan hangt, of neemt zo'n mLan apparaat de hele IEEE bus gelijk tot z'n beschikking? vragen vragen vragen..
Olaf
dat ie maar 48KHz max heeft maakt me niet zo heel veel uit, 24bits vinnik belangrijker...maar hoe draait ie onder windoos? goeie lage latency? lekker stabiel? hoe zijn de drivers? kan je ook nog andere firewire apparaten op dezelfde firewire bus hangen als je de firestation eraan hangt, of neemt zo'n mLan apparaat de hele IEEE bus gelijk tot z'n beschikking? vragen vragen vragen..
Olaf