Trip-Hop / Drum & Bass track - Trails

SvEnErGy

Ingeburgerd
Een tijdje geleden een ideetje opgedaan tijdens een jam sessie. Destijds met pads op een JP-8000 en leads op een microkorg. Heb het verder uitgewerkt tot een track. De JP-8000 zit er nog steeds in met een ietwat noisy take. Ik vond dit wel wat karakter toevoegen dus heb ik het erin gelaten.

Enjoy 8)

Prima track, die Glitches zijn mooi, mooie break, inventief, groovy, etc.. Het enige wat ik zou veranderen is het layeren van de lead-melodie, om het geheel nog interessanter te maken. Ik volg je nu op Souncloud, nog een professioneel erbij :)

Good luck ! :okdan:

Thanks voor de reacties:D
Prima track, die Glitches zijn mooi, mooie break, inventief, groovy, etc.. Het enige wat ik zou veranderen is het layeren van de lead-melodie, om het geheel nog interessanter te maken.

Wat mis je nog precies in de lead? Momenteel zijn het 2 layers die qua sound links en rechts is verschillen voor een stereobeeld. Wat zou je eraan toe willen voegen?

ik weet niet precies, misschien kun je één van die layers nu en dan automaten met de cut-off, resonance, enzo.. en dan eens afwisselen met het laten opkomen van die ander synthlead.. een beetje afwisselen en spelen met automation.. zou de track al veel interessanter maken, al bij al vind ik hem tot nu toe zeer goed. Veel werkplezier :-)

Vergelijkbare discussies

Back