[electro-breakz] Voltage!

De bass mag wat dieper/harder en/of de beat wat zachter. Die beat luistert op mijn speakers niet zo relax. (kan ook aan m'n gare overgevoelige oren liggen).

Vindt em een beetje saai. Ok later wordt de bass wat harder, dan komt ie meer tot z'n recht. Ik mis wat toffe geluiden.
Vindt de geluidjes die af en toe komen niet zo. Ik mis een mooie string. Die vocal sample vindt ik helemaal niks.

Helaas werkt die link weer niet, Lycossucksie

rechtermuisknop en doel opslaan als werkt wel hoor (althans hierzo). Es kijken of ik zo ook nog iets zinnigs kan toevoegen....

OKay jongens niet allemaal tegelijk downloaden he, want dat kan de bandbreedte niet aan..:confused: hehehe 8o)

Hij is nog steeds gewoon met "save as" te downen hoor. Wees niet verlegen ofzo..

Halleekes,

Ik vind je breakbeatje wel grappig. De geluiden eromheen zijn was minder. Vooral die vocal samples. Probeer het geheel wat melodieuzer te maken. Breid je breakbeat eens uit en gebruik wat meer breaks.

thnx 4 reply'n

ja, misschien dat ik hier nog mee voortborduur, maar ik ben inmiddels een drum and bass nummer aan het fixen op dit moment. Deze gaat de goede kant uit dus ik denk dat ik daar wat meer op ga focussen.

dus deze losse flodder blijft even voor wat ie is! ;)

Goed gedaan !
ik vind hem inspirieerent(let nie op de spelling).beat is vooral lekker
ik mis eigelijk wat boventonen in de bassline dan klinkt het wat harder
zoals al gezegd is.

Swa, waar is die bass?!?!?!!?! 8D

Attachments

• wesley.gif
    wesley.gif
    19,2 KB · Bekeken: 96
Weer een gaaf nummertje :); mee eens met bovenstaand kritiek. Ik vind het laatste stuk het leukst, waar je naar een ander thema jumpt, met die b-boy stemmen. Het past wel, maar lijkt toch een beetje los te staan omdat het pas zo laat erin komt. Misschien dat je die "break" er eerder in kan gooien, het staat in leuk contrast met die wat meer "evile" geluiden.:okdan:

Dit klinkt niet gek, zeker niet....

Wb die bass, die kan veel meer uitgediept worden. Meer harmonischen erin, want hij is zo vlak; bijv layeren met nog een bass-line. Tweak die buttons ook wat meer. In principe laat je de bass wel gedurende de track er meer uit komen, maar een lekker rauwe bass doet t best goed met dit soort muziek. De sounds die er op 2.30 ong inkomen zijn okay. Die vocals op het eind hadden van mij niet gehoeven.

Origineel geplaatst door sander
Als de link niet werkt moet je eerste even gaan naar

http://members.lycos.nl/arveyman

En vervolgens de volgende link effe copy/paste naar je url balk:

Sorry! No songs at the moment. But come back later because i’m making a new selection of my work.

mp3's geupped bij lycos altijd omnamen naar .3PM (of .6TRK 8) ) dan werkt een directe link wel...

Sorry 6 maar de track is effe offline. Ik heb er nu twee in revisie, en die komen na het weekend wel weer online! ff geduld dus.

arv

Origineel geplaatst door 6 trak
Sorry! No songs at the moment. But come back later because i’m making a new selection of my work.

mp3's geupped bij lycos altijd omnamen naar .3PM (of .6TRK 8) ) dan werkt een directe link wel...

Je hebt niet goed gelezen wat ik schreef, Ik schreef namelijk dat je eerst die url moet bezoeken en vervolgens de mp3 link die je van het synthforum heb naar url balk kopieren.

Dit ivm met de directe link(van niet lycos sites af) problemen die lycos soms heeft. Als je eerste een lycos site bezoekt, dan lijkt het voor lycos alsof je de link vanaf een lycos site bezoekt.

Back