Een paar tracks

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
Hoi , heb een paar tracks uit de oude doos gehaald .
Er zitten er een paar rustige tussen , wat ambientachtig en wat meer dnb , hardere tracks ...

Ooops zie net dat ik die hier al een paar jaar geleden heb gepost :stupid

Ik luister terwijl ik typ.. Ben je SC aan't inspecteren.. Wat ik tot nu toe gehoord heb, is heel orgineel en professioneel. Je gebruikt veel mooie sounds, wil je met ons delen met welke vst's je deze muziek allemaal maakt ?

En je bent van Gent, de prachtige stad, waar ik 7 jaar gewoond heb.. :halleluja

Veel succes met alles en geniet van je dag.

Bye ! :)

Ik ben van het type less is more, heb enkel een nord modular , reaktor en een handvol vst's ..toneboosters track essentials ( aanrader ) , klanghelm sdrr , talmod , abl 3
Heb recent mijn arsenaal uitgebreid met een integra 7 ,maar heb die nog niet echt kunnen gebruiken in nieuwe producties ...( k' ga doorheen lichte depressie ;)
Als sequencer = Renoise all the way + audiomulch
De effect commands die zo eigen zijn aan trackers voor de cut/up breakcore achtige drumgeluiden

Veel zelfgemaakte reaktor ensembles kun je hier downloaden:

+ handvol freeware vst's , met name sq8l , synth 1 ,
Does it exist zijn bijna allemaal huis tuin keukensamples , beetje gitaar , accordeon , drumsticks / wijnflessen ,water ;) opgenomen met een sennheiser k6 ,
tyrell voor de akkoorden , sq8l voor pads , rhodes = loungelizard , stemmen = het toen 2 jarig dochtertje van een vriendin die ik heb bezocht in berlijn ..het nummer is een verjaardags song voor haar dochtertje .

Bedankt voor de mooie reacties

Laatst gewijzigd:
Back